ik zou nog iets laten weten

• anoniemm

een hele tijd terug een berichtje geplaats toen ik zwanger was..

mijn vriend was er toen nog niet over uit of ie wel vadergevoelens had en wat ie wilde..

nou inmiddels is onze mooie meid met veel moeite geboren en gelukkig vanaf het eerste moment dat mijn vriend zijn dochter zag kreeg ie een vlaag van vadergevoelens over zich heen..

ik ben zo blij..

Onze relatie gaat niet echt super maar dat ie in ieder geval blij is met zijn dochter en deze gewoon erkend heeft is voor mij al genoeg..

voor de rest zien we wel waar het schip strandt..

misschien dat jullie me niet meer herinnneren maar ik wilde het hier nog even kwijt , gewoon omdat ik het beloofd had…

groetjes

• Ron

Ik herinner me nog wel iets van je verhaal.

Je volgende opmerking maakt me niet echt vrolijk:

dat ie in ieder geval blij is met zijn dochter en deze gewoon erkend heeft is voor mij al genoeg..

voor de rest zien we wel waar het schip strandt..

Ik bid je toe dat je gaat zien wat de waarde is van jou, van je dochter en je vriend!

Als ik dit lees krijg ik het vermoeden dat je uit een gebroken gezins komt zelf.

Ik wens je een gezin toe dat echt en hecht zal zijn!

Gr. Ronald

• joyce mv Pepper

ik kom niet uit een gebroken gezin hoor..

ik bedoel onze relatie , we zijn er hard voor aan het vechten maar zoals ik al zei ik weet niet waar het schip strand..

het is allemaal niet zo makkelijk en er zijn veel dingen gebeurd.. we wonen ook nog niet samen dus dat maakt het soms ook erg moeilijk..

Maar onze mooie meid maakt heel veel goed , als ik haar lach weer zie maakt me dat ontzettend blij , gelukkig lacht ze heeel erg veel..

ik hoop ook dat we ooit een heel hecht gezinnetje worden!!

• pien

Proficiat met jullie dochter, dat ze ook door papa nu geaccepteerd wordt is al een mooi goed. Ik hoop dat jullie relatie verbeterd want dat is voor jullie dochter ook het allermooiste of dat nu samen of apart is…