einzalganger

• exlegioneer

hallo mij ex vriendin zegtt dat ik door mij verleden een einzalganger ben'.

nou ben ik eens gaan pluizen maar ik heb alleen maar in het vreemdelingenlegioen gezeten en in somalie geweest en in oorlogen gezeten

verders niet bezonder

maar ik heb ook veel kenissen en vrienden maar ik ga nooit naar feestjes en verjaardagen intreseert mij niet .maar wat os nu precies een einzalganger ik voel mij niet eenzaam

• azalaia

Een ‘einzelganger’ is een alleengaander, iemand die dus veel dingen in zijn/haar uppie wil doen.

Dit hoeft niet te betekenen dat deze mensen eenzaam zijn.

Het zijn mensen die niet zo houden om activiteiten in groepsverband te doen, maar liever alleen of met 2 personen er op uit willen trekken.

Een kluizenaar is iemand die zich afsluit van de buitenwereld en eigenlijk ook mensenschuw is.

Groeten van azalaia.

• Ron

Misschien voel je je niet zo maar dat zegt niet zoveel.

Het feit dat je in je eigen geheugen graaft ipv anderen met wie je in relatie leeft daarover te bevragen (hoe zien zij dat?) zegt wel iets misschien?

Vraag hen eens hoe zij jou zien…en sta open voor de antwoorden.

Gr. Ron

• sunny

Een einzelganger is iemand die graag op zichzelf is en niet echt iemand nodig heeft. Misschien liep je ex daar tegenaan??

• pien

Och dat is toch niet erg? Zolang je ook maar voor je omgeving en vrienden die om je geven op gezette tijden daar bent….mijn dochter noemt dat werken aan sociale contacten…werk dus…

Voor een relatie kan dat moeilijk zijn want als je een vriendin hebt die gezellig samen van alles wilt doen en jij wilt ook tijd voor jezelf…dat geeft dan problemen. Dan zou je meer iets aan een zelfstandiger type hebben.

• Ellen XL

Haha! Dan moet ie mij nemen, ik pleur hem de hele tijd het huis uit omdat ik tijd voor mezelf wil :D Of hij komt ongelegen… :D

• wanna

wij gaan regelmatig ons eigen gang en geloven ook niet echt in ‘samen uit-samen thuis’ als de één t leuk heeft en de ander niet.

we kunnen de ander zelfs wel eens weg kijken om lekker alleen te zijn. zeker als er een cursus of sportavond inene stopt!