hallo allemaal,
daar ben ik weer eventjes…
vorige keer schreef ik over mijn meid, die het zo moeilijk heeft…
ik kreeg toen verschillende reacties, en die heb ik allemaal opgeschreven, en ben daarmee naar naar de maatschappelijk werkster van school gegaan, en naar de juf van mijn meid… { niet naar de huisarts, want die heeft meer vakanties in een jaar dan elk ander persoon die ik ken…}
ze zijn gaan vergaderen op school, over wat ze er nu verder mee gaan doen, en naar aanleiding van die vergadering had ik vandaag een gesprek met zowel maatschappelijk werkster als met de juf….
de juf vond het ook allemaal een beetje te gortig worden, en die wil nu dat mijn meisie doorgestuurd word naar een kinderpsycholoog…..
de juf zei, dat ze niet zo zeer zorgen had over haar schoolprestaties { ook al is het niet om over naar huis te schrijven, maar daar heeft ze al extra tijd voor gekregen },
maar dat ze zich meer zorgen maakte over het emotionele aspect van haar….
de juf zei letterlijk: hier op school is haar emotionele niveau vergelijkbaar met een kind van ongeveer vier jaar { ze heeft nog steeds veel moeite met het gedag zeggen van mij…..enz enz….}!!!
en aan de andere kant is het net een omaatje zei de juf…. alles moet pico bello in orde zijn, en andere kids moeten zeker niet te dicht bij komen…..
nou, dat klopt wel, want ze heeft totaal niks met leeftijdgenootjes….
Al met al… het klopt allemaal wel, wat ze zeggen, ik zie die dingen zelf ook thuis gebeuren….
daarbij huilt ze veel, en slaapt ze slecht, en het moet maar eens afgelopen zijn…
ik wil een gelukkig kind….. of op zijn minst een KIND!!!!
en daarmee bedoel ik , dat ik zo graag zou willen dat ze zich eens kind voelde, want dat idee heb ik nu helemaal niet…..
nou ja … het is nu eventjes afwachten weer, maar ik wilde gewoon heel graag effe mijn verhaal kwijt….
ik zit er maar weer vol van allemaal….hihihi…. en zeker omdat ik aan het eind van de middag een telefoontje kreeg van de psychologe waar voor ik zelf ben aangemeld, dat ik donderdag mijn intake gesprek heb …. { en dat na bijna 9 weken op de wachtlijst…}
dus spannend maar weer….
nou bedankt allemaal, dat ik efffe mijn verhaal kwijt kon….
groetjes butterfly