Hallo ik ben op dit moment ziek thuis door hyperventilate aanvallen. Nu is het zo dat ik het eng vindt de deur hiermee uit te gaan. Heeft iemand tips om me gerust te stellen.
Aangezien je toch thuis bent, kijk eens op het internet en typ hyperventilatie in op google, dan zie je veel informatie over dit onderwerp..
Groeten van azalaia.
sim schreef:
>
> Hallo ik ben op dit moment ziek thuis door hyperventilate
> aanvallen. Nu is het zo dat ik het eng vindt de deur hiermee
> uit te gaan. Heeft iemand tips om me gerust te stellen.
De meeste mensen hebben langere tijd last van hyperventilatie. Zonder behandeling kan het een vicieuze cirkel worden. Dit houdt in dat mensen steeds meer last krijgen van aanvallen of voortdurend slechter gaan ademen. Als niet wordt ingegrepen, zal het hyperventileren steeds maar doorgaan. Wordt er wel iets aan gedaan, dan zijn mensen er echter bijna altijd snel vanaf, met zelfhulp of een ademhalingstherapie.
Bron: http://www.gezondheidsplein.nl/gp/gp.php?type=aandoeningen&actie=behandeling&id=105&letter=A
Hallo Sim,
Ik zit op dit moment om dezelfde reden thuis.
Ik durf soms bijna geen boodschappen te doen omat ik bang ben om in de winkel te gaan hyperen.
Het is zo ontzettend vervelend. Ik ben al bij de huisarts geweest en die zegt dat ik naar ademhalingstherapie kan.
Of iets zoeken in het alternatieve circuit.
Ik hoop er snel vanaf te komen.
Groeten Conny
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?