Nieuw spannend programma zoekt met spoed kandidaten!

• Tien-Jouw Begrafenis

Als je morgen onder de tram zou komen, wat heb je dan bereikt in je leven? Heb je je dromen nagejaagd, zijn ze uitgekomen? Ben je ?de grote liefde? al tegengekomen? Heb je iedereen alles gezegd wat je kwijt wilde of zijn er nog veel ?losse eindjes??

Wie komt er allemaal op je begrafenis? Ook die ene persoon die je al jaren niet meer hebt gesproken? Familie en vrienden gaan jouw begrafenis organiseren. Ze denken dit natuurlijk in ?jouw geest? te doen maar kennen ze je goed genoeg? Weten ze dat jij een feestje wilt, een optocht of een bandje? En wat zeggen ze over je in hun afscheidsspeech?

Wil je antwoord op deze vragen en wil je je eigen begrafenis graag bijwonen?

?Jouw Begrafenis? is een spannend nieuw programma van Tien en zal de komende maanden worden opgenomen.

Geef je op en gebruik deze kans om terug te blikken op je eigen leven en vooruit op ?Jouw Begrafenis?.

Stuur een mail met daarin je gegevens, de reden dat je mee wilt doen en daarbij een recente foto van jezelf.

Naar saskia.verhoeff@cccp.nl en we nemen z.s.m. contact met je op!

We zoeken voor dit moment naar mensen tussen de plm. 30 en 35 jr oud.

P.S. Het programma wordt gemaakt door gerenommeerde documentairemakers.

• Douce

Dit is weer een bewijs van de soort programma's van Tien, echt behorend bij/tot het plebs. Bah.

Gr. Douce

• Tineke

Tien mag nu zijn eigen begrafenis regelen. Feestje?????

• Ellen XL

Nou, als jij het wilt organiseren… Je hebt er in ieder geval de naam voor, Tineke :D

Groetjes van Ellen

• Dosnos

Op zich een mooi idee,

De tweede plaats is waarom mensen het op de tv willen laten zien of dit ook

in nagedachtenis is ?

Het kan best voor veel mensen een eye opener zijn. Waar leven omgaat of omging

Alleen heeft de zender zich een beetje tegen in deze zin zal het een reality iets zijn jankende mensen achter de tv ? En reclame over lijken verdienen, zou meer iets zijn voor de EO.

Maar aan de leeftijd te zien is het voor een bepaalde doelgroep jammer dan weet je weer waar het heen gaat…

• Tineke

Hoi Ellen,

wil je ook cake bij de koffie? Ik hoop wel dat 10 een grote kantine(ke) heeft.

• Ellen XL

Hahah! Jah hoor, ik sta toch al met een been in het graf… gezien mijn leeftijd kom ik niet meer in aanmerking. Zou ik niet willen ook.

By the way, ik zag gisterenavond al het einde van zo'n aflevering. Kwam de dode weer tot leven de kan10e inlopen. Het is echt een maf en slap programma zeg!

Ik denk; ze zouden het een beetje spannender moeten maken, zo'n jog in de kist en dan zonder vooraf wat te zeggen de kluiten er op gooien en dan met z'n allen jankend weglopen en na een lekker kopje koffie terug, kijken wat ervan geworden is… :D Vals ben ik he? Of misschien mijn tijd vooruit, gaan we terug naar de Romeinse spelen…

Groetjes van Ellen

• Tineke

Ik heb het niet gezien, kijk trouwens nooit naar Talpa/Tien. Hebben ze nog gevraagd hoe het hem beviel tussen zes planken. Lijkt mij een bijna doodervaring.

Ik zou ook niet meer mee mogen doen. En weet je bij die Romeinse spelen hadden ze brood (brood en spelen is het gezegde) dus…………..geen cake

• Ellen XL

Ze hadden nog geen cake uitgevonden denk ik. Kwam er ook maar langszappen. Daardoor ving ik de laatste flits van het programma op. Ze hebben denk ik nog niet genoeg liefhebbers want ze deden er achter aan dat je je nog kon opgeven om begraven te worden :D

• anke

Mijn moeder zei altijd dat de oudjes eerst op moeten. Dus wie weet als de jonkies thuis blijven kunnen jij en ik ons alsnog opgeven. "k heb wel zin in een feessie.

Laten we maar stoppen met deze onzin. Tien is zelf zo goed als dood