Beetje vreemd om dit hier te plaatsten misschien..

• Marrie

Goedenavond..

Beetje vreemd om dit hier neer te zetten misschien, maar heb ff jullie advies nodig (tis maar iets klein eigenlijk, maar toch)

Vorige week een jongen ontmoet in de kroeg…Was gezellig dus we zouden afspreken..Afgelopen zaterdag dus ook gedaan, alleen had tie wel een vriend bij zich…En we zaten hier met een vriend van hem en twee vriendinnen van mij…Harstikke gezellig hoor…Daarna nog uitgeweest…Gezoend en bla bla…Op het einde zei hij: Volgend weekend ben ik weer hier…(en of we dan weer af konden spreken enzo)….

Nou had ik de volgende dag (afgelopen zondag) een smsje gestuurd met hoe het was en dat ik het gzellig vond enzoo, maaaaaaaaaaaar ik heb tot nu toch nog nix van em gehoord en ergens is dat zoo irritant, want ik ga ook niet als een hondje achter em aan lopen, maar eigenlijk wil ik em vragen of hij nog wil afspreken..Wat vinden jullie? Moet ik geduld hebben? Ik bedoel…als je iemand echt leuk vindt, dan laat je toch wat horen? Of ligt dat nou aan mij?….

Iig hartstikke bedankt alvast

Groetjesssss

• azalaia

Ik zeg altijd: als je wilt weten hoe iets zit, dan moet je het vragen en krijg je antwoord.

Dan kan je er iets mee of niets.

Gewoon bellen en vragen en niet per sms.

Heb vertrouwen in jezelf.

Groeten van azalaia.

• Marri

Hmm..Maar ik wil ook weer niet te opdringerig overkomen hihi…wat een ouwe zeur ben ik ook he.!! Phoe eej….

Bedankt iig!

• Ellen XL

Hoioi!

Ja ik lees dat zo en tot jij het sms-je stuurde vind ik het normaal daten. Mijn vrienden of vriendinnen sturen mij ook sms-jes als het gezellig was. Zo van ik vond het heel gezellig, gauw weer doen, liefs of xxx. Dan stuur ik meestal een sms-je terug met ook zoiets - hebben we er allebei een goed gevoel over. Zelfs naar collega's (nou ja sommige :)) doe ik liefs of x. Ik vind dat altijd heel attent.

Als je dan nix terug krijgt geeft mij dat te denken! Echt verliefd zal hij niet zijn anders reageerde hij zeker meteen. Toch? Maar zelfs al ben je dus niet smoor, dan zou een klein sms-je toch niet te veel moeite zijn.

Er kunnen een paar redenen zijn zoals, zijn telefoon is stuk, zijn vriend zag jou niet zo zitten en nu ziet ‘hij’ jou ook niet meer zitten, het kan zelfs zijn dat hij jou uitprobeerd.

Niet leuk maar je kunt beter op je hoede zijn. Zoals Azalaia schreef kun je hem opbellen, dan heb je zekerheid. Maar wees kritisch hoewel je dat niet meteen hoeft te laten merken.

Gewoon bellen, zeggen “hoi hoe gaat het, heb je m'n sms-je nog gehad”. Even goed opletten wat hij zegt, misschien hangt hij een zielig verhaal op, dat gelogen is, wees maar een beetje terughoudend. Als hij zegt dat hij geen tijd had om je sms-je te beantwoorden kun je je conclusie trekken.

Sterkte ermee en houd je taai hoor! Mijn moeder zei altijd “er is geen hand vol, maar een heel land vol” wat jongens betreft.

Groetjes van Ellen

• Marri

En wat alssie niet op neemt?

• Marri

Verliefd ben ik trouwens ook niet hoor hihi, zou ik misschien wel kunnen worden…iig bedankt voor je adies :)

• Lezer

Marri,

Heb ooit eens een programma gezien bij Oprah, over dit onderwerp. Daar vertelden mannen waarom ze niet reageerden na een afspraak.

Was heel duidelijk : Omdat ze niets meer wilden met die vrouw,

Zoek er dus niets achter. Zo gaat dat .

• Marri

Klinkt logisch…maar zeg dan ook niet dat je nog wel wilt afspreken denk ik dan, maar goed….Tis ook niet helemaal waar, want hiervoor was een jongen die gewoon niet van smsen hielt, maar wel steeds wilde afspreken, maar ik denk idd dat het in dit geval iets anders ligt…