dus het ligt nu opeens allemaal aan mij.. hahahaha nou ja misschien wel maar er worden hier op het forum wel conclusies getrokken. Ja vijhandigheid maar niet voor niets.Als ik het allemaal wist zou ik hier niet zijn en schrijven. Ik maak ook geen vrienden hoe nederig en aardig ik ook ben. Willen jullie dat horen. Ik heb zelfs een vriendje gehad die de relatie stoptte omdat zijn ouders Nederlandse kleinkindern willen, nou zie dat maar als een compliment en maak maar vrienden. Mensen leven tegenwoordig in hun eigen cultuur, taal, huis en baan.Weinig ruimte voor andere persoonlijkheden en is er weinig ik gun jou dit en dat in je leven. Iedereen wil graag wat de ander heeft. Ik ben al 10 jaar geen fotomodel meer en de rol heb ik nooit gespeeld want ik zou niet eens weten hoe dat moet.. En er is ook geschreven dat er blijkbaar iets in mijn uitstraling zit. Misschien maar wie gaat me dat vertellen. Hoe pas ik het aan. Moet ik een rondje Centraal station doen en de mensen die me ontlopen vragen: hey mag je me niet en kan je me vertellen waarom niet want er is iets met mijn uitstraling en alleen jij weet waarom!!!!!! Hoe kan ik het veranderen als mensen daar niet open in zijn. Als ze je afsluiten, zegt meer over de ander dan over mij. Met mannen heb ik geen problemen hoor die zijn altijd open en aardig tegen me maar de vrouwen die draaien zich om als ik me probeer bij te voegen. Ik kan me ogen, lippen en lichaam niet veranderen. Dat is toch het eerste wat ze zien voordat ik uberhaupt wat zeg. Waarom reageren mannen dan niet hetzelfde als de vrouwen doen mocht mijn uitstraling zo onzettend fout zijn. Dan ben ik toch bang dat vaak de bedreiging aan de andere kant ligt en niet bij mij.