ik hoop dat ik opgenomen mag worden!

• Man23

Want ik trek het echt niet meer.

Ik voel elke dag zo'n psychische pijn das gewoon niet meer normaal.

Duim aub voor mij dat ik opgenomen mag worden door het Riagg.Dat is mijn enige redding.

• Saskia

Wil wel voor je duimen maar de Riagg heeft toch geen opname mogelijkheid ?

In een psychiatrisch ziekenhuis kan je geholpen worden.

• Man23

ja ik hoop op de viersprong in halsteren.

• Ellen XL

Je hebt in ieder geval mensen nodig die regelmatig naar je omkijken…

Helaas kan ik niet even bij je langs komen, alleen in gedachten kan ik bij je zijn.

Probeer het alsjeblieft nog even vol te houden, ook als je niet direct opgenomen kan worden. Heus, er komt vast een tijd dat het weer beter gaat en dat je weer kan lachen en gelukkig zijn. Blijf ook niet steeds in huis zitten, dan wordt het nog erger. Misschien kan je de hond van de buren uitlaten of zo. Dat verzet de gedachten. En probeer afspraken te maken, desnoods met een oude tante, zodat je iets hebt om naar toe te leven.

Sterkte en liefs van Ellen

• azalaia

En als dat niet lukt op korte termijn…….kom je dan met een onheilspellend bericht?

Ga naar de huisarts en vraag voor de komende tijd een kalmerend middel plus een verwijskaart voor een psychiater.

Sterkte.

Groeten van azalaia.

• Paula

Ik zal zeker voor je duimen!

Veel sterkte en liefs,

Paula

• Saskia

Ben je in overleg met ze over opname ? Of doet de huisarts dat ?

• Man23

3 jaar geleden was het advies van het riagg de viersprong (psychiatrisch ziekenhuis) eigenlijk al na 2 gesprekken.

Ik ben toen op intake geweest bij de viersprong en ben zo stom geweest te doen alsof ik niks mankeerde en me moeder me gestuurd had.Daar bleef het dus verder bij.Ik heb er nu zo'n spijt van dat ik toen niet heb doorgezet.

Ik heb in me leven geleerd om me te gedragen alsof ik niks heb alsof ik de wereld aankan,terwijl het dan gewoon super slecht met me gaat.Hier konden ze bij de Viersprong schijnbaar niet doorheen prikken.

Ik durf mijn eigen vrienden hier niet eens over te vertellen.Als ik naar de viersprong moet/mag dan denk ik dat ik iets ga verzinnen dat ik een jaar op wereldreis ga ofzo.

Als ik erover nadenk eigenlijk behoorlijk vreemd dat ik niet eens mijn eigen familie en vrienden hierover durf te vertellen.

• Ellen XL

Nu, ik maak me vet zorgen over jou! Ik kan me wel voorstellen dat je niet vrienden en familie over je probleem durft te vertellen omdat je b.v. bang bent voor hun reactie. Maar op deze manier sta je er helemaal alleen voor. Op de reactie's op dit forum na dan, maar dat is niet genoeg!

Neem maar gauw maatregelen, bel b.v. de telefonische hulpdienst.

Hier kun je anoniem over je probleem praten en wellicht kunnen ze je super goed doorverwijzen, zodat je sneller hulp krijgt.

Het landelijke nummer van de telefonische hulpdienst is: 0900-0767 (5ct per min.)

Ook in jouw woonplaats zit misschien een telefonische hulpdienst, dan moet je even in het telefoonboek kijken en dan heb je lokaal tarief.

Je kunt ze trouwens dag en nacht bellen.

Groetjes van Ellen

• Saskia

Dat was toen.

Nu zal je deze manoeuvre niet meer maken

Heb nog geen antwoord op mijn vraag.