Beste Heer/Mevrouw
Ik ben een meisje van 15 jaar, ik zit de laatste tijd echt totaal niet lekker in mijn vel.
Toen ik 12 jaar was zat ik ook niet lekker in me vel, Ik werd toen ook gepest, Ik ben toen ook naar een soort kinder psygiather geweest daarna ging het een heel stuk beter, Ik word nou niet meer gepest, ik heb hele lieve vrienden. Alleen ik ben heel onzeker over mezelf, als iemand een rot opmerking maakt wil ik hem wel eens de waarheid vertellen maar dat durf ik niet. Volgens me moeder kan ik goed zingen en het lijkt me kei leuk om daar iets mee te doen, maar ik durf geen actie te ondernemen, ik ben bang dat ik kei hard afga.
Toen ik 12 was had ik een soort stem in me hoofd die zij dat ik niks waard was, dat ik zelfmoord moest plegen want niemand hield van mij.
Nu heb ik soort iets hetzelfde allen nu zegt tie dat ik me dromen achterna moet gaan, dat ik niet bang moet zijn maar het gewoon moet doen.
Soms kan ik het leven gewoon niet meer aan dan word alles teveel, dan pak ik het liefst het eerste vliegtuig naar Barcelona om daar een nieuw leven te beginnen. Maar daar los ik niks mee op.
Ik lig soms uren lang in bed te huilen, eigenlijk gewoon om niets, en een paar uur later voel ik me weer heel vrolijk. Maar ik heb de laatste tijd zoveel tegen slagen gehad, dat het gewoon allemaal eventjes te veel word.Ik zit me de hele tijd af te vragen of ik later wel ga trouwen en kinderen krijg. Ik wil ook gewoon een leuk gezelig leven zoals de mensen om me heen en me niet de hele tijd druk hoeven te maken over de toekomst. Iedereen die denkt dat ik gelukkig ben, maar eigenlijk niet. Ik probeer het allemaal in me eentje op te lossen maar het word steeds erger.
Kan iemand mij alsjeblieft helpen, Het klinkt heel stom maar zo kan ik toch niet verder leven. Ik vind dat ik ook recht heb ook geluk!
Groetjes …..