nodeloze strijd

• Jmf

Of het boek: Als liefde pijn doet en je weet niet waarom.

Geschreven door Susan Forward en Joan Torres.

Niet meer te koop, alleen gebruikt, via de bekende kanalen.

Groet,

Jmf

• prikkertje

bedankt voor de steun. ik ga de boeken zeker lezen. wie weet kom ik er verder mee.

• prikkertje

Via het bekende kanaal heb ik het boek besteld. Bedankt voor de tip.

• Lezer

http://www.azur.be/index.php?page=ARTIKEL&a=9041409920

• Jmf

Kon je 'm snel vinden?

Ze zijn soms moeilijk te krijgen, maar leuk dat je 'm bestelt hebt en wil lezen!

Groet,

Jmf

• Lezer

“Je bent maar één keer slachtoffer. Daarna ben je vrijwilliger.”

Bron : dit prikbord tijdje geleden.

Hi,

Bij deze een aantal overdenkingen die ik toegestuurd kreeg in een mooie presentatie. (ik weet niet hoe ik die presentatie naarhet forum moet zenden)

Lees ze goed. Het kan een verademing voor je zijn. (Of je kunt je er aan ergeren…)

————————————————————————— ——————————————

''“Het is belangrijker om geïnteresseerd te zijn dan om interessant te doen.”

“Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen en een wereld gaat voor je open.”

“Als je een pad zonder hindernissen vindt, leidt het waarschijnlijk nergens naartoe.”

“Je bent maar één keer slachtoffer. Daarna ben je vrijwilliger.”

“Bekijk oude zaken altijd door een nieuwe bril.”

“Eenzaamheid is een herinnering hebben en er met niemand over kunnen praten.”

“Er zijn veel dingen die we zouden weggooien als we niet bang waren dat anderen ze zouden zien.”

“Hoe beter een mens is, des te meer moeite heeft hij om anderen van slechtheid te verdenken.”

“Zij die geen angst kennen, kennen geen moed. Want werkelijke moed is het overwinnen van de angst.”

Verzameld door JvE

• prikkertje

ik ben voor alles in om dit en ook mezelf beter te begrijpen. ik heb het gevoel dat ik vastloop. boek via 2e hands bekende site was snel gevonden.

nogmaals bedankt en ik hoop dat ik er verder mee kom.

• Lezer

http://www.huiselijkgeweld.nl/index.html

• prikkertje

hi lezer,

bedankt voor al je links. ik kom hier helaas niet verder mee. elke situatie is anders als de mijne.

• Collie

Heb je al ooit serieus hulp gezocht via je huisarts/ psycholoog of relatietherapie?