Ik ben 24 en voor mij hoeft het gewoon niet meer.
Mijn geest is gewoon dood.
Waarom kan ik niet gewoon vannacht gaan slapen en nooit meer wakker worden?
Waarom is zelfs dat geluk me niet gegund?
Wat je ouders je ook hebben aangedaan…je hebt zelf ook een wil en je kunt zelf je leven veranderen vanaf NU….
Schrijf evt. op wat je anders zou willen en bedenk je hoe je dat kan bereiken. Misschien wel in kleine stapjes om het haalbaar te houden maar iedere stap vooruit is een overwinning voor jezelf. Ook zou je hulp via de huisarts kunnen vragen.
Ik ben het met Collie eens. In een slachtfferrol gaan zitten heeft een mens nooit goed gedaan.
Daarbij, maar dat is mijn ervaring, tegenslagen horen bij het leven en maken een mens sterker. Dit geldt tenminste wel voor mij. Bij de pakken neer gaan zitten zal weinig uithalen.
Voor de lichamelijke klachten kun je eens terecht bij de huisarts en voor de psychische klachten is er ook het nodige aan hulpverlening. Praat erover en vergeet niet, je doet het voor een goed doel: jijzelf!!
Sterkte.
Bedankt voor je bericht.
Ja dat klopt wel.
Ik ben de enige die iets kan veranderen aan mijn eigen geestelijke problemen.
Maar het probleem is dat het feit dat ik zelf dus iets moet veranderen me zeer zeer bang maakt.
Ik ben nl. al jaren zoals ik ben.Ik denk,voel,gedraag me al jaren zoals ik doe.Dit zal wel enigzins ziek zijn anders had ik geen problemen.Dit moet ik dus zien te veranderen met psychologische hulp maar vooral zelf.Pff dat lijkt me niet makkelijk en daar word ik dus zo bang van.
Ik vertrouw niet meer op mijzelf.Heb totaal geen zelfvertrouwen.Ik vind mezelf niks waard enz enz.
groetjes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?