Beste lezer(s),
Even in het kort en graag jullie mening, advies of ervaring..
Ben een jonge man van 31 jaar. Ik heb een redelijk turbulent leven achter de rug en heb als uitvlucht (denk ik) een nogal extreme baan met de hoognodige risico`s genomen. Veel weg, veel spanning en weinig thuis. Op de momenten dat ik thuis ben heb ik absoluut geen rust. Voel mezelf opgejaagd, onrustig en kan niet stilzitten.Een relatie aangaan of samenwonen durf ik niet, terwijl ik dat misschien wel zou willen om meer rust te geven in mn leven. Echter..samenwonen durf ik niet..
Ik word een klein beetje hopeloos van mezelf, ik zoek rust maar kan haar niet vinden, ik wil samenwonen maar durf niet..en als ik thuis ben wil ik weer weg, etc,etc
Ik heb een aantal gesprekken met een psycholoog gehad maar die gaven mij niet de antwoorden. Ik ben op een belangrijk moment in mn leven mijn vader verloren. Met hem had ik een haat-liefde verhouden..juist omdat wij zo identiek waren..qua uiterlijk en karakter.
Ik vraag mezelf af of ik bij hem antwoorden kan krijgen die ik hem zo graag wil stellen..zou dat mij rust geven. Ik sta nu op het punt om naar een paranormaal persson te gaan..om contact te leggen..ik weet dat ik mezelf op glad, heel glad ijs begeef..maar toch..
Dus..begin te tikken and give some advise