TV programma

• TV Holland

Op 19 en 20 juni nemen we een pilot (proef-opname) op voor een nieuw TV-programma.

(De opnames zullen niet worden uitgezonden )

In het programma gaat een counselor / mediator twee dagen lang aan de slag met mensen en hun obstakels en persoonlijke problemen.

Iedereen krijgt gedurende zijn leven te maken met belangrijke levensveranderende momenten. Je moet voortdurend keuzes maken wat betreft carrière en werk, in liefde en relaties en b.v. hoe je omgaat met ziektes en tegenslagen.

Pijn en intens verdriet kunnen mensen doen vastlopen, waardoor er geen toekomst meer lijkt te zijn.

Het verlies van een partner of geliefde, het niet kunnen vinden van de Ware Liefde, het gevoel hebben te falen in werk en carrière, levensbedreigende ziektes, het hebben van angsten en fobieën : het zijn allemaal voorbeelden van situaties die het leven van een mens tot een lijdensweg kunnen maken.

Met bijzondere technieken die leiden tot een herprogrammering van zowel het bewustzijn, het onbewustzijn en het onderbewustzijn kan de mediator mensen die zijn vastgelopen, tot nieuwe inzichten brengen en innerlijke obstakels definitief uit de weg ruimen.

Op die manier krijgt iemand letterlijk een nieuwe kans.

De twee dagen zullen intensief en sterk interactief zijn, maar zullen een diepe indruk maken

door de nieuwe concepten die je leert, de praktische voorbeelden en anekdotes.

Begrijp en creëer het leven dat jij wilt !

We zijn nog op zoek naar mensen die hieraan mee willen werken.

De opnames vinden plaats op 19 en 20 juni (inclusief 1 overnachting).

Voor meer informatie, bel of mail de redactie:

Tel: 035-6727777

E-mail: info@tvholland.nl

• Inge

Je vraagt nogal wat van mensen om hun hele emoties op TV ten toon te stellen. Ik hoop dat je mensen kunt vinden.

• Collie

Ik hoop eerlijk gezegd dat ze niet gevonden worden…

Nieuwe vorm van aapjes kijken…

Waar geen blikken geworpen konden worden achter de muren van de psychiatrische ziekenhuizen, wat ook tot excessen leidde, gaan we nu met zijn allen lekker meekijken hoe anderen hun psychische problemen in 2 dagen op kunnen lossen voor een tv-camera…

Ik geloof dat in niet zo van dit type tv-programma's houd… :?

• Inge

Ben helemaal met je eens.

• wana

toch vind ik t een meer opbouwende vorm van tv dan de nodige áapjes-tv'die er nu is.

Al zou ik zelf ook niet kiezen zo'n proces voor een camera doortemaken,dat is nogal wat.

Je bent intens kwetsbaar op zo'n moment in je leven en het is een enorme strijd om erdoor heen te komen,liever zonder tv.