Laat je het weten als je er achter bent gekomen ?
Ik ben nieuwsgierig naar wat je doet om bij iedereen afkeuring op te wekken.
Sjaak,
Is het niet zo dat je denkt dat je afkeuring ontvangt van mensen. Ik kan me niet voorstellen dat als je als normaal individu rondloopt en legio vreemden je afkeurende blikken toewerpen, waarom zouden ze.
Trouwens ik snap niet zo goed waarom het je uberhaupt raakt, wat boeit jou dat wat een ander van je vindt die je nauwelijks tot niet kent. Je zou bijna aan een willekeurige passant vragen waarom ie je zo aankijkt, dan weet je waar je aan toe bent , al valt het misschien niet in goede aarde.
Eerlijk gezegd denk ik echt dat het bij jou ligt en dat je zelf denkt dat men zo tegen jou aankijkt, maar ik kan het mis hebben natuurlijk…..
Inge
als normaal (jong)individu in een scootmobiel..of met dreadlocks,een hanekam rondlopen een dakloze-look of uberhaupt een afwijkend uiterlijk…reken maar hoor inge dat mensen je kunnen afkeuren met hun blikken en ook nog legio! voorstellen kan ik t me best. Dat het je raakt ook,op een gegeven moment ga je reageren op hoe er op jou gereageerd wordt Het vergt wat vanje eigen persoon je hier tegen te ‘wapenen’ het mijne is humor.
Gewoon érg indringend terugkijken of roepen dat t misschien eenvoudiger is een foto te nemen,extreem super vriendelijk en beleefd blijven of mensen gewoon ‘voeren’ in hun eigen vooroordeel en het voor je eigen plezier extra aandikken…Dit maakt je mentaal sterk geeft leuke verjaardagverhalen en een gezonde schaterlach af en toe!
Ik zag een bejaard echtpaar in wollen grijs en een jong halfbloot bezonnenbrildpaartje elkaar bevreemd aankijken het was op een april dag en niemand begreep waarom het zo warm was. Het ene deel was blij met de vroege hitte het ander deel ontkende de onmogelijke hoge temperatuur. Beiden wisten niet precies wat er gaande was. Kleding staat al enige jaren onder terroristisch designer vuur. Het is niet meer zo dat je kan dragen wat je wil. Waarom zou je een spijkerbroek kopen waarvan het lijkt alsof je hem omgekeerd aangetrokken hebt? Waarom zou je een broek kopen waarvan het lijkt alsof je tot je knieen in het water gestaan hebt? Bijna alle mensen klagen dat het steeds moeilijker wordt kleren te kopen die passen en niet lachwekkend zijn. Dan wordt ook nog de kwaliteit steeds slechter waardoor je na drie keer wassen het alweer weg moet smijten, nieuw moet kopen en niet dan weer niet onder de heersende nieuwe trend uitkan. Het is niet leuk buiten omdat passanten te veel signalen afgeven doormiddel van de gedragene kleding. Dit voor de tegenliggende passant meestal erg vermoeiend om waar te moeten nemen, te registreren en te verwerken, laat staan beledigend. Karakter of individualteit heeft niets te doen met loze spreuken op t-shirts of droevige blote buikjes.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?