Hallo allemaal,
Drie jaar geleden leerde ik mijn vriend kennen. Een geweldige jongen die helemaal gek op me werd en nog steeds is. Ik was nog nooit in mijn leven echt verliefd geweest maar vanaf dat moment wist ik: zo voelt het en dit is hém!
Met het verliefde gevoel kwam een ander gevoel, waarvan ik nooit had gedacht het in me te hebben. Ik werd onzeker, voelde me op momenten depressief en werd gek van wantrouwen.
Ik bedacht dat hij er relaties op na zou houden, of als ik hem naar huis bracht bleef ik rondjes in zijn straat rijden om te kijken of hij wel zou thuis blijven. Natuurlijk confornteerde ik hem daarmee, maar daar werd hij alleen maar heel verdrietig van en hij had ook geen enkele reden om er geheimen op na te laten. We waren toch immers heel gelukkig? Ik had ook eigenlijk nooit redenen om hem te wantrouwen maar ik bedacht ze gewoon. Hij vond me vast niet leuk genoeg en zocht daarom vast naar andere vrouwen.
Na twee jaar besloten we een jaar te gaan reizen en inmiddels zijn we een paar dagen terug. Een prachtige ervaring, en dat rotte gevoel liet ik eindelijk los!
Toch kwamen mijn ergste verwachtingen weer uit toen we thuis kwamen.. Ik heb het gevoel van wantrouwen weer helemaal terug. Ik moet constant zijn mobieltje nalezen, zijn mail checken en hem op zijn thuisnummer bellen. Ik denk zelfs dat hij er een aparte simkaart op na houdt om anderen te kunnen smsen.
.. Ik ben echt helemaal, compleet ten einde raad. Ik wil dit gevoel niet meer hebben, het maakt me doodongelukkig en ben bang hem kwijt te raken als dit zo doorgaat.
Kan iemand hier over meepraten of mij advies geven?
Liefs, AnneRo