Hoi allemaal,
Ben een man van 41 j.
In t kort zal ik t uitleggen,na mijn scheiding,leerde ik 2,5 j geleden een naar mijn gevoel een schat van een vrouw kennen,we hadden allebei n rot periode achter de rug,maar we voelde ons allebei super gelukkig bij elkaar,1,5 terug gingen we samen wonen.
zij heeft 2 puberende jongens,die ik absoluut mag,al vond ik ze wel eens gemakzuchtig en respectloos naar hun moeder,het werd door alledrie gerespecteerd & geaccepteerd dat ik daar wat van zei.
Tot dat ruim 1 j geleden haar vader overleed,haar rouw proces was en is logisch heel zwaar voor haar,en sinds die periode kon ze mijn reacties naar de jongens niet meer hebben,ik werd stukken soepeler,wat ze ook toegeeft,maar er kwamen
alleen maar heftige ruzies uit,hoe lief,kalm en luisterend ik ook was.
3 wkn terug is ze eindelijk dingen in gaan zien na diverse gesprekken met n psygoloog,dingen die ik ook in haar zag,maar die ze mij om onbekende
reden niet kon geven.
we zijn door deze toestanden uitelkaar,ik wilde haar met al mijn liefde steunen,nu ze het zelf ook ziet,vind ik dat je elkaar juist in een relatie er doorheen moet en kan helpen,we geven nog steeds om elkaar.
Alleen zij zegt haar problemen van vroeger en nu alleen op te willen lossen,dit kan ik maar geen plekje geven.
We zijn nog dikke maatjes,wonen nu allebei apart,ben nog steeds bij haar welkom,hebben allebei absoluut geen zin in n andere relatie.
Hoe kan iemand nou zo'n beslissing nemen?ik zou dat niet kunnen hoor,maar omdat ik weet dat ze niet de oude is,kan ik haar ook niet de rug toe keren omdat ik me belazerd voel.