Hey mensen,
Ik ben best een stoere meid van 23 maar ondanks mijn gekheid is het net of ik een tweede persoonlijkheid heb die veel dieper zit, of ik een masker heb en dit gedrag misschien mijn ‘echte ’ik is weet ik niet.. ik ben namelijk diep van binnen ook al zouden mensen het niet zeggen heel erg onzeker, het is echt heel raar maar ik ben best sloom met dingen, ook al denk ik heel snel, ik zit bv een halve avond na te denken over een entree dat ik maak , alsof ik niet kan genieten van het feest waar ik dan ben, misschien is het dan wel saai.. maar het is een weggestopte emotie, ook ben ik vaak achterdochtig over de intenties van mensen, wil er iemand langs komen die ik van mijn hbo-opleiding kende dan vertrouw ik het niet, als ik vriendinnen spreek, en ga stappen van de middelbare- of basisschool dan weet ik dit is ‘echt’! en heb ik het super.
ik kan de laatste jaren geen echte leuke gezellige vrienden meer maken en dat is heel triest ik zou zograag weer die gekke meid willen zijn en niet zo onzeker enachterdochig willen zijn!!! ook al word ik ‘volwassener’ wat is dit, is dit normaal, herkent iemand dit, of iedereen misschien wel? en waar ligt dit aan? Is het een beschadigd of getraumatiseerd vertrouwen (van de laatste jaren, door moeilijke mensen)? ps Ik ben gewoon fijn opgegroeid met veel vriendinnen en buurtmaatjes/speelmaatjes op straat in een dorp. of ben ik een beetje verknipt aan het worden, wat kan ik eraan doen??
XXX Janice