hoe sterk is een mens

• Sanne

Hallo allemaal,

Nooit gedacht dat een mens zo sterk kon zijn.

Even in het kort….. 5 jaar geleden gescheiden, daarna 8 maanden bij mijn ouders gewoond met een slaapkamertje van 3 bij 3 samen met mijn zoontje van toen 4 jaar.

Leuke nieuwe vriend leren kennen waar ik na die 8 maanden mee ging samen wonen. Helemaal super dacht ik.

Na een jaar samen wonen begonnen we een eigen zaak , maar na 2 maanden werden zijn kinderen ( die toen bij moeder woonde) door de rechter uit huis geplaatst en kwamen bij ons komen wonen.Ze waren toen al 7 keer heen en weer geslingerd tussen moeder en pleeg gezinnen.Mijn vriend heeft altijd voor hun gevochten maar was alleen staande vader en zijn ex zorgde ervoor dat hij ze niet kreeg. Ze waren toen 12 en 13 jaar en ineens was ik moeder van 3 kinderen. Al snel kwamen ze in de pubertijd en werd er bij mijn zoontje adhd gevonden. Dat viel niet echt mee maar goed ik had A gezegd en was ook van plan XYZ te zeggen.

Nu zijn we weer ruim 3 jaar verder en heeft ook de oudste zoon adhd en heeft de middelste een persoonlijkheids stoornis.Het eigen bedrijf hebben we nooit goed op kunnen zetten omdat mijn vriend binnen een jaar aan zijn maag en dubbele hernia is geopereerd en het opvangen van de kinderen.De zaak is falliet de kinderen hebben veel aandacht nodig en we hebben een schuld van €45.000,00.Mijn vader is net schoon verklaart van prostaat kanker . Mijn ex- schoonvader ( een geweldige man) is een jaar geleden overleden, Een vriend van de oudste hebben we 3 maanden daarvoor ook weg moeten brengen.

Onze relatie is sterker dan ooit maar we raken uitgeput van alle zorgen.

Ik ken maar weinig mensen die dit allemaal in zo'n korte tijd ( 5 jaar) hebben meegemaakt maar zo zien jullie maar…… een mens kan heel sterk zijn…!!!

Gr Sanne

• peter

hoi Sanne,

Hoop dat jullie vanaf nu een betere tijd tegemoet gaan.

Soms heb je jarenlang veel ellende en daarna komen de zonnig tijden.

Een lieve groet

Peter

• Martine

Na regen komt zonneschijn is mijn ervaring!

• esther

lieve sanne…………

als er erge dingen gebeuren in je leven merk je pas hoe sterk je bent en wat je op dat moment niet allemaal aankunt………..

de reden daarvoor is:je moet door……….

vanwege je kinderen.

dat is jouw kracht……………

wat ik ondanks dit trieste vehaal mooi en heel bijzonder vindt is dat jullie elkaar nog hebben en verder tot elkaar zijn gegroeid.

menig stel was inmiddels al uit elkaar

omdat ze het niet aankunnen en of het anders verwerken…………

geloof in elkaar en blijf elkaar steunen dan zul je zien dat ook voor jullie gezin de zon weer gaat schijnen………

liefs esther…….

• Sanne

Hoi Peter,

Bedankt voor je reactie… ik ga er ook vanuit dat het ooit weer beter zal gaan, alleen mag het wat mij betreft nu wel gaan opschieten..

Gr Sanne

• Sanne

Hoi Martine,

Ik hoop echt dat je ervaring mag gaan delen

Gr Sanne

• Sanne

Hoi Esther,

Dank je voor je lieve reactie,

De band tussen ons is ook DE reden dat we het volhouden, het is alleen soms zo moeilijk om je accu weer op te laden.

Normaal kunnen we leuke dingen gaan doen om onze accu weer op te laden maar het geld ontbreekt om ook maar IETS te ondernemen..

Ondertussen proberen we zoveel mogelijk van onze kinderen te genieten om zo weer de leuke kant van het leven te zien.

Gr Sanne