Ben jij tussen je 16e en 20e jaar in psychotherapie geweest? Dan zoek ik wellicht jou!

Mijn naam is Danny de Winter en ik studeer Klinische Psychologie aan de Universiteit Leiden. Vanuit de Faculteit Sociale Wetenschappen doe ik onderzoek naar het effect van het beëindigen van psychotherapie.

Hiervoor zoek ik jongeren die tussen hun 16e en 20e jaar psychotherapie hebben gehad en deze niet langer dan 2 jaar hebben moeten stoppen. Het gaat om behandelingen die zijn afgebroken door oorzaken buiten de behandeling, zoals: gebrek aan tijd, verhuizing, behandelaar ging weg, ziekte e.d..

Dit onderzoek is van belang omdat het belangrijk is om te weten wat de gevolgen zijn voor de jongeren als de therapie abrupt wordt afgebroken. Deze jongeren hebben hier eventueel in de toekomst baat bij!

Als je geïnteresseerd bent om mee te doen aan dit onderzoek neem dan via onderstaand mailadres contact met mij op. Met een interview van ongeveer 30 minuten kan jij mij geweldig helpen! De plaats van het interview spreken we natuurlijk in overleg af. Uiteraard worden alle gegevens vertrouwelijk behandeld.

Ben je geïnteresseerd? Mail dan naar:

h.w.de.winter@umail.leidenuniv.nl

danny_w4@hotmail.com