Hoi,
Zoals de titel het al zegt heb ik een missing link in de volgende situatie.
Sinds enkele jaren heb ik een mobiele telefoon. Nadat mijn schoonmoeder wist dat ik een mobiel had belde ze me om de haverklap op om de meest onnozele dingen.
Dat heeft er toe geleid dat ik mijn mobiel, zodra zij belde, niet meer opnam.
Daarna belde ze mijn man die dan met een brede grijns de telefoon aan mij gaf waardoor ze me alsnog bereikte. Vervolgens tegen mijn man gezegd dat ik niet bereikbaar ben voor onnozele dingen.
Nu belt ze uitsluitend nog mijn man en tegenwoordig werken we ook niet veel samen meer maar gaan voornamelijk in ons werk onze eigen weg.
Soms belt ze hem voor de meest onnozele dingen, maar ook met dingen waarmee ze absoluut niet bij ons hoeft te zijn.
Voorbeeld: als er een ongelukje gebeurt is belt ze eerst mijn man om te vragen of ik bij hem ben als hij dan vraagt wat er is dan zegt hij dat ze de huisarts moet bellen i.p.v. hem. Als de televisie stuk is belt ze hem of hij de televisie kan maken waarop hij zegt dat ze dan niet hem moet bellen maar een man die de televisie kan maken.
Wat ik niet begrijp is waarom ze dan haar zoon belt i.p.v. gelijk de desbetreffende persoon.
Is het aandacht??? Afhankelijkheid????
Groet,
Jmf