Hallo Saskia,
Het komt op alle leeftijden voor, zodra de ‘vriend’ gekregen heeft wat hij wilde …is hij op zoek naar de volgende….Kan mij wel goed indenken dat je het ervaart als ‘een koude douche’ .. Toch zegt het meer over hem dan over jou!! Ik had sex met iemand, het was heeerlijk, maar hij is vertrokken en ik heb niets meer van hem gehoord….Tja ….. het is echt onbeschoft! Ga er net als ik…NIET MEE ZITTEN….
Er zijn mensen die hier nou eenmaal niet serieus mee omgaan, ze willen zoveel mogeijk ‘scoren’ met zoveel mogelijk mensen!….
Denk wel, dat als je een serieuze relatie wil, dat je dan niet meteen alles geeft wat hij wil, maar het rustig opbouwen….Het is mischien raadzaam, een assertiviteitstraining aan te vragen bij de huisarts, zodat je wat sterker in het leven komt te staan….Want om nou met zelfmoordgedachten rond te lopen vind ik toch erg hoor, dat moeten zij niet waard zijn!!
Ben ervan overtuigd, dat je een hooggevoelig en zeer waardevol persoon bent…
Zie het gewoon als een leerproces en sta erboven, zij zijn jou niet waard en geloof mij…zij komen zichzelf nog wel tegen, daar geloof ik in! Ook zij maken mee, dat zij gedumpt worden en er mee zitten!
Je bent geen persoon voor one-night-stand maar meer iemand voor een betrouwbare warme relatie…..zie het onderscheid…!!! Heb respect voor jezelf en kijk wat jij belangrijk vind en wat jij wilt,,,,,,