Heb NU echt hulp nodig

• lindsey

zo veel vragen, zo weinig antwoorden..

• lirvraem

x

• Amber de jonge

hallo.

ik heb een probleem thuis.

Ik ben zelf 15 en heb 2 broertjes van bijnaa 10 en een van 14.

ik en Pavel(men broertje van 14) zijn geadopteert.en peter(van 10) niet.

toen ik toenstraks in de keuken gewoon tegen men moeder doei wou zeggen…begon ze super agressief tegen me te doen!!!!

Ze zij dat pavel en ik heel lelijk tegen haar doen om dat we haar zogenaamd niet vertrouwen om dat wij geadopteerd zijn en peter niet!!

vond ik heel erg dat ze dat tegen mij zij.(pavel was er niet bij.)

ze zat de hele tijd te zegen dat ik haar niet vertrouw , dat ik haar liever voor peter vind en minder voor mij en pavel(dat kopmt om dat ik soms z'on opmerking heb gemaakt.) en daar is al eerder een rusie over geweest. maar dat was toen goet uigepraat.maar nou haalt ze weer de ouwde koeien uit de sloten..

maar dat is dus juist helemaal niet zoo. ik houw freselijk veel van men moeder maar heb gewoon heleveel ruie met haar….en pavel ook meer die heeft ook adhd.

ik begrijp gewoon niet waroom ze zoo boos tegen me doet en als ik probeer te zeggen dat dat helemaal niet zoo is wort ze aleen maar boozer!!!

ik zit heir niet fijn thuis en wil hier weg….

help me a.u.b..??

al vast bedankt

groetjes Amber

• ayla

ik ben ayla

12 jaar.

ik ben vorig jaar mn moeder verloren.

daana heb ik thuis verder veel problemen bijv ruzies ofzow.

mn vader zei wel eens ja rot maar op of weet ik het laats zei die ik maar blij moest ijn omdat mn moeder dood was ofzow

ik bn er kapot van van wat hij allemaal zei,

ik denk soms gwn dat zelfmoord de uitweg is.

alsjeblieft help mij

• Cyclops

Ga in iedergeval NIET naar het GGZ daar wordt je nog depressiever van, zeker weten.

• MelisA

Hallo

ik heb wat problemen thuis en heb heel veel faalangst

ik weet niet wat ik moet doen ik heb veel vrienden

maar vertrouw ze niet en ik stress me voor alles.

kunnen jullie misschien raad geven ??

MelisA

• Rob Tol

Als je niets vasthoudt, hoef je ook niets los te laten

Met het besef dat het leven zich alleen maar in het huidige moment afspeeld.

kun je je afvragen of het echt wel zo slecht is allemaal.

Voel je ademhaling maar eens en ontspan . . . .

• auke

hallo

• Uiltje_nobodys-perfect

Ik heb zelf niet echt een probleem maar mijn beste vriendin wel:

Ze heeft op Hyves soms een wiewatwaar dat ze wil geaccepteerd worden zoals ze is.

Daarover maak me zorgen over haar, want ze had een vriendje die ze op vakantie had ontmoet en deed heel lief tegen haar. Maar een ex van school wou haar terug hebben en vroeg haar; alzo vond haar echte vriendje dat niet leuk.

Tegen haar ex zei ze nee. Maar toch vertrouwde haar echte vriendje haar niet meer goed.

Dus toen maakte hij het uit en schold haar uit met. Tegen mij vertelde ze het eerst en ik was helemaal verbaast.

Dat die schoft haar had gedumpt.

Maar nu mijn vraag:

Wat kan ik nou het beste doen om te zorgen dat ze niet zoveel verdrietig is? Maar we wonen ver weg van elkaar.

Gr. Elvere.

• Uiltje_nobodys-perfect

Ik zit hier echt heel erg mee