Op de vraag of het met medeweten is van de persoon welke de dagboeken heeft beschreven; neen dit is niet het geval.
Waarom een analyse cq. profiel schets van deze persoon?
De persoon in kwestie betreft de moeder van mijn kind, welke ik al bijna 2 jaar niet heb gezien. Nu binnenkort zal er een uitspraak komen van de rechtbank m.b.t. de omgangsregeling. Gezien de tijd dat ik mijn kind niet heb gezien en de leeftijd (2), zal de rechter naar alle waarschijnlijkheid bureau Jeugdzorg gaan verzoeken tot het doen van een onderzoek naar beide ouders. Een dergelijk onderzoek juich ik toe.
Ik maak mij grote zorgen, daar ik mijn ex partner ken en ook bekend ben met haar geestesgesteldheid. Echter de instanties zullen niets met mijn visie doen, zolang dit niet bekrachtigd kan worden. Ik zie nu wel een opening middels de dagboeken, en begrijp mij goed ik ben geen psycholoog etc maar kan er wel uit op maken dat hier gaat om een persoon welke neigt naar iets als borderline, gespleten persoonlijkheid etc etc, maar nogmaals ik ben geen psycholoog.
Met de analyse cq. profiel schets wil ik aantonen dat de persoon in kwestie geestelijk niet in orde is en dat ik op langer termijn vrees voor het welzijn van mijn kind. Het is geenszins mijn bedoeling om mijn kind aan mij toegewezen te krijgen, waar het mij wel om gaat is dat ik angsten uitsta voor de toekomst en ik de instanties hiervan op de hoogte wil stellen.
Ook ben ik mij terdege bewust dat het lezen van andermans dagboeken een schending is van de privacy, echter in dit geval nood breekt wetten en zal er alles aan doen om mijn kind te waarborgen hem te behoeden voor het schenden van zijn welzijn.
Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust… wel gaat mijn voorkeur uit naar een prive mailing in de vorm van een emailbericht naar voorgenoemd email adres, hiervoor naar begrip vragend.