frutratie

• anonymus

hallo

ik weet dat ik knap en slim ben ietwat contactgestoort maar niet zo heel erg

dit vertel ik omdat het slaat op het probleem wat ik aan wil kaarten

ik ben een man van 23jaar en ik ben nog maagd en ik heb net gelezen dat 2%van de nederlandse mannen dat is

heel veel mannen kunnen niet aan de vrouw komen

voor relatie of sex en meestal zelfs niet voor vriendschap

en hier wordt gewoon niet over gepraat ik heb heel google afgezocht en het intressantste wat ik vond was een stukje uit het algemeen dagblad

en de enige adviezen die je krijgt zijn de ware komt nog wel(nuteloos je wordt er hooguit op de korte termijn gellukig van)

of je moet gewoon jezelf zijn

dit zijn geen hele goede adviezen

jezelf zijn is wel correct maar zeker niet genoeg

waarom worden wij niet echt geholpen

behalve dat je het mist is het ook nog heel slecht voor je eigen-waarde(ik ben dus niet leuk denk ik dan)

en je ziet andere mannen die de ene na de andere naar hun kamer nemen

of mannen die een vriendin hebben die ik leuk vindt wat echt heel pijnleik is

ik hoop wat intressante antwoorden te krijgen

groeten anonymus

• azalaia

Ga eens op dansles of op salsa dansen; salsa is een sans voor man met vrouw en de tango dans wordt uitsluitend gedanst door man en vrouw samen.

Hoe meer je over dit probleem piekert, hoe vervelender het voor je wordt.

Stop hiermee en ga iets ondernemen waarbij de kans groot is dat je vrouwen tegenkomt.

Als je nu ook nog zorgt dat je heel goed leert dansen, dan moet je eens kijken hoeveel vrouwen in jou zijn geïnteresseerd.

azalaia

• azalaia

sans moet dans zijn en misschien krijgt jij nog wel sjans…..:D

azalaia

• Lucinda

Hoi,

goeie tip om dansles te nemen en meteen wel een heel intiem contact, of je dat prettig vind kun je mooi ontdekken in gratis proeflessen waarvoor het nu het ideale moment is. Het nieuwe seizoen begint in deze tijd!

Tja die tips op internet zijn een waarheid maar niet concreet genoeg. Dat is niet verwonderlijk. Voor echt goed advies, kun je alleen terecht bij iemand die jou goed kent. Dan krijg je persoonlijk advies. Praat er eens over met vrienden, je ouders of een andere bekende. Als dat niet lukt kun je altijd een andere optie kiezen zoals een professional die je kan begeleiden met je contactstoornis. Er zijn nog genoeg mogelijkheden om goede handvatten aangereikt te krijgen. Dus het is nog geen tijd voor jou om gefrustreerd te zijn, daar heb je alleen jezelf mee! Je kunt wel DENKEN dat je niet leuk bent, maar je WEET dat dit niet het geval is, toch? Denk daar maar eens over na!

Succes en geniet van het mooie dat nog voor je komen mag ;)

Liefs Lucinda

• Saskia

http://www.allesopeenrij.nl/index.html?page=http://www.allesopeenrij.nl/lijsten/geschiedenis/maagd_mannelijk.html

• Saskia

Wanneer de vorige het niet doet…..

www.allesopeenrij.nl/lijsten/geschiedenis/maagd_mannelijk.html

• Lucinda

Wat is hier de bedoeling van Saskia? Moet dit goed voor anonymus zijn?

Lucinda

• Saskia

Ja.

• anonymus

sorry saskia maar ik heb hier niets aan

ik kende niet alle mensen in het lijstje

maar ik denk dat ik knapper ben dan adolf hitler :P

• anonymus

ik had op internet ook nog reacties gelezen op een bericht in het ad over een maagd van 58(onvrijwillig)

iemand zij daar

wat is iedereen hier puberaal

sex is helemaal niet bellangrijk

wat haalt deze persoon in zijn kop

niet iedereen heeft er behoefte aan

maar voor 99%van de mensen is sex een van de bellangrijkste dingen die er zijn