nieuwe prikborden pas op

• s

Pas op wat je hier plaatst,is binnenkort op google op te zoeken incl het archief van alle jaren.

• azalaia

BIG BROTHER is always watching you…

en dit geldt natuurlijk voor ALLE prikborden omdat alles openbaar is voor iedereen in deze wereld.

azalaia

• Collie

bovendien is daar niets nieuws aan…

• Saskia

Ik begrijp ook niet dat mensen een Gmailadress nemen en/of een googletoolbar.

• lord wanhoop

ik snap eigenlijk het probleem niet want je weet toch dat alles wat je hier op zet door de hele wereld te lezen is dus wat is het probleem?????

• Saskia

Google verzamelt privacy-gevoelige informatie om bijvoorbeeld advertenties op de interesses van gebruikers af te kunnen stemmen. Het bedrijf raakt geregeld in opspraak, omdat het daarbij de privacy van burgers zou schenden.

Bron :Volkskrant

Zo scant Google al het berichtenverkeer van e-maildienst Gmail om gericht te kunnen adverteren en bewaart het uit commerciële overwegingen bij al zijn diensten gegevens die gekoppeld zijn aan het IP-adres van gebruikers.

Bron :De Telegraaf

• wana

Ik denk dat je aan dat soort dingen sowieso maar moeilijk aan kan onttrekken.

Nu moet je bijv. je hele hebben en houden invullen om NIET in een EPD te komen.

Voor een donorcodicil op die manier in te voeren is tijden onderhandeling voor nodig maar n mailing voor dit EPD niet. Terwijl de meeste mensen m ongeopend weg knikkeren omdat ze dit ‘toch niet willen’. Bovendien moet je wat moeite doen willen alle bewoners het formulier invullen en opsturen.

Je sofi heet nu ineens BSN en moet je ook te pas en te onpas invullen.

Er is ook veel geld te verdienen met gegevens, vraag maar aan de winkels met hun klantenkaarten..