Stel voor een broer en zus kunnen totaal niet met elkaar opschieten Moeder heeft geld en zet dit bij broer en deze is overal voor gemachtigd. Zus is hier niet mee eens en moeder weigerd om het weg te halen wat haar goed recht is natuurlijk, maar wat vinden jullie hier nou van.
Dat heb ik ergens op een prikbord geplaatst.
Ik heb dus nu al 5 maanden bijna geen contact meer met mijn moeder terwijl ik voorheen iedere dag belde en minsten 1 keer per week naar haar toe ging en samen iets leuk gingen doen. Het gaatr niet om het geld maar wel dat ik totaal geen contact met mijn broer wil hebben de reden daarvan dadeert al vanaf mijn 7 de levensjaar. Mijn moeder begrijpt het niet Ik wordt er erg depresief van. Het antwoord zou kunnen zijn joh trek het je niet aan dat het geld bij je broer staat maar daar werd ik dus ook depressief van dus er is geen oplossing. Mijn moeder vind nu dat ze moet kiezen en dat kan ze niet, maar nu ze niet kiest kiest ze voor mijn broer terwijl die haar regelmatig in de steek heeft gelaten. Volgens mijn moeder is hij veranderd, zie het maar als “de verloren zoon” en ik voel mij als een ……. die aan de kant gezet is