HELP!!!

• JZ

via deze weg wil ik om hulp vragen. ik verzuip momenteel in de gevolgen van de trauma's uit mijn jeugd. ik ben nu zelfs zover dat ik vind dat mijn leven geen zin meer heeft. ik maak het iedereen moeilijk, niemand begrijpt me en zo ben ik een waardeloze moeder, vrouw en vriendin. ik kan momenteel mijn ziektekosten niet betalen en kan dus niet naar een psycholoog wat ik wel heel graag wil. wie kan mij vertellen wat ik kan doen om toch hulp te krijgen want ik wil dit niet meer voelen. ben het vechten moe. ik kan en wil niet meer. please!!!!!! help me!!

• Martin

Je hebt dringend hulp nodig.

Ben je al bij je huisarts langsgeweest?

Of evt. het Riagg.

• JZ

ja, ben ik geweest. maar door het niet meer kunnen betalen van mijn ziektekosten kon ik mijn therapie niet voortzetten. ik weet nu echt niet mer wat te doen. een psychiater kan ik niet betalen maar heb hem zooooooo hard nodig want dit hou ik en mijn gezin niet vol. daarom vraag ik ook of iemand weet wat ik nog zou kunnen. ik weet het namelijk niet meer

• Iemand

Schreeuw je hart uit tot God, die met Zijn liefdevolle armen altijd bij je is.

Hij luistert en wacht tot je komt. Met al je problemen. Met al je pijn. Met al je verdiet, met al je zorgen.

Laat je verzet los, laat je trots los het alleen te willen doen.

Al ben je de wanhoop nabij, Hij doet wonderen die je niet kan bedenken.

Zijn liefde zal je genezen van al je trauma's in je jeugd.

Zijn liefde zal je weer gelukkig maken.

Hij is in staat om alles te besturen en te geven wat jij nodig hebt.

Precies daarom lees je dit nu, eenzame vrouw.

God heeft je gemaakt, Hij is dichtbij om je te helpen.

Hij wacht slechts tot je Hem uitnodigd. Hij is liefde en dringt zich niet op.

Maar Hij houdt al van je sinds je eerste adem.

Hij kent je exact zoals je bent. En Hij houdt van je exact zoals je bent.

Vertrouw je aan Hem toe, dan gaat Hij het met je doen.

Ja Hij is te vertrouwen, te vertrouwen boven mensen die alles psychologiseren.

Vraag het vanavond nog, dan krijg je antwoord.

Hij houdt zoveel van je dat Hij zijn zoon Jezus gegeven hebt. Zijn enige zoon van wie Hij zoveel hield.

Ik zal voor je bidden vanavond nog. Dan zal Hij voorzien in wat je nodig hebt.

Waarom? Omdat ik weet dat het gebed van een gelovige heel, heel sterk is. Je zult het zien en beleven.

Iemand.

• azalaia

| Sitemap

Telefonische Hulplijn

Activiteitenagenda

Forumgroep

Regio's L~IP

Home > Lotgenotencontact >

Telefonische Hulplijn

U hebt een vraag of een probleem. U piekert, of u maakt zich zorgen. U wilt graag een persoonlijk gesprek met een lotgenoot. In al dit soort gevallen kunt u bellen met de telefonische hulplijn.

De vrijwilligers die de telefoon opnemen, zijn allen zelf familielid of directbetrokkene van een psychiatrisch patiënt. Zij bieden u een luisterend oor. Soms is dat voldoende. Zo nodig nemen ze samen met u de tijd om naar oplossingen te zoeken. Ook zijn ze goed op de hoogte van de activiteiten die voor familieleden worden georganiseerd in het land, en ze kunnen u verwijzen naar allerlei andere hulpverlenende instanties. Zij kunnen u ook in contact brengen met contactpersonen en Labyrint~In Perspectief regio's.

De Telefonische Hulplijn is bereikbaar op nummer: 0900-254 66 74 (€ 0,20 per minuut)

In de week van 20 t/m 24 oktober kunt u bellen op:

Ochtend

9.00 - 12.00 uur

Middag

13.00 - 16.00 uur

Avond

19.00 - 21.30 uur

maandag

dinsdag

woensdag

donderdag

vrijdag

In de week van 27 t/m 31 oktober kunt u bellen op:

Ochtend

9.00 - 12.00 uur

Middag

13.00 - 16.00 uur

Avond

19.00 - 21.30 uur

maandag

dinsdag

woensdag

donderdag

vrijdag

Op dit moment zijn er geen berichten.

• azalaia

Dit had ik geplaatst om in ieder geval een insteek te krijgen en een begin te maken met je verhaal te vertellen en mogelijk wordt je dan vanzelf wel doorverwezen indien nodig naar de juiste personen die jou het beste kunnen helpen.

azalaia

• Mark

Je huisarts kan je doorverwijzen naar een ambulante instelling die wel vergoed wordt door de basisverzekering.

• Anke

Iemand

Ga naar een ander prikbord!!!!!!!!!!!!

Met jouw antwoord kan zij haar ziektekosten niet betalen en de medisch/psychische hulp krijgen die ze hard nodig heeft.

Als je je kosten niet kunt betalen: heb je wel eens aan gedacht om bijzondere bijstand aan te vragen? Misschien heb je daar wel recht op, want als jou of je kinderen iets overkomt dan heb je er een levensgroot probleem bij en dat kun je er nu zeker niet bij hebben.

Veel sterkte en ik hoop dat je hulp krijgt

• azalaia

JUIST…

azalaia

• JZ

geen idee of ik bijzondere bijstand kan krijgen. ik heb nu een gewone uitkering. zou het eens kunnen navragen bij de gemeente.