ik weet het niet meer

• anton

hoi hoi

ik wil even wat kwijt ik ben een man van 33 jaar getrouwd 2 kindertjes,en toch gaat het helemaal mis met mij

ik zit helemaal in de knoop met mezelf al jaren,ik heb het alleen kunnen wegstoppen te verbergen en veel te werken

de relatie met mijn vrouw werd steeds slechterder en minder,wat ik gewoon heb laten gebeuren

mij probleem is praten ik kan mezelf gewoon niet uiten ik kan mijn gevoelens problemen mijn mening niet zeggen

dat heb ik op alle fronten zowel thuis op mijn werk maak eigenlijk niet uit tot nu toe heb ik het gewoon laten gaan,maar nu is het zo ver dat het in huis niet meer te doen is

mijn vrouw wil bij me weg ons sexleven is gewoon klote ze voel zich niet belangrijk meer ,terwijl ik zielsveel van haar hou en haar ook wel begrijp

ze zeg dat ze nog van me hou alleen het gevoel meer broer zus verhouding is ,haar voorstel is om voorlopig uit elkaar te gaan

maar ik ben zo bang dat ze bij me weg is en nooit meer terug wil,dat gesprek waar zij aangaf is vorige week plaats gevonden

alleen ze is nog niet weg ,maar alles wat ik nu wil of doe is fout of niet goed

wat moet ik doen

help me

• Saskia

Vraag het JZ.

• azalaia

Kunnen jullie de kinderen niet een weekje bij oma brengen zodat jullie een weekje op vakantie kunnen met z'n tweetjes en dan alles eens heel goed uitpraten en nieuwe stappen gaan ondernemen om de relatie te verbeteren.

Praten moet en zet je idee maar eens opzij dat je niet kan praten.

Er zullen best heel veel blokkades in de weg zitten, en je huwelijk komt hierdoor in het nauw.

Sta dit niet toe, want dat willen jullie eigenlijk allebei niet.

Er zij zoveel mogelijkheden om dit probleem aan te pakken: relatie therapie, yoga voor jezelf om tot rust en weer in balans te komen, vrienden die je vertrouwd en tegen wie je openhartig alles kan vertellen zodat je begrip krijgt en inzicht in je problemen.

Ga ook eens naar de huisarts en vertel wat er gaande is, wie weet kan die man of vrouw jou (jullie) doorverwijzen, maar DOE IETS, en dit bericht hier is al een heel goed begin naar een betere toekomst.

azalaia

• lord wanhoop

probeer eens een gesprek aan te gaan met een onafhankelijk iemand erbij zoals een maatschappelijkwerkster dat werkt heel goed en desnoods ga je eerst zelf in je eentje naar een maatschappelijk werkster maar laat het niet toe dat alles wat je op gebouwd hebt. zowel jij als je vrouw willen dat bijden niet zij ook niet geloof me maar.

ga naar de huisarts en laat je doorverwijzen maar volgens mij hoeft dat niet eens via de huisarts maar het gaat wel sneller.

ga er snel mee aan de gang en laat niets kapot maken.

sterkte en heel veel succes ermee

• jacqueline

Jullie lijken elkaar kwijtgeraakt te zijn. Ooit aan relatie therapie gedacht? Wie weet is het te redden… soms zijn er hobbels in een relatie en kan je proberen die samen te nemen..

Heel veel sterkte