De link van het forum is:
http://gratisforums.com/omslagpunt
Groetjes Jacqueline
hallo saskia ,ik kom ook van depressie prikbord ,ik ws er graag en had goede contacten met de andere prikkers ,ook heb ik daar een leuke vriendin leren kennen en wij deden altijd even msn,nu ook nog zij geeft mij steun en steld me vaak gerust joke bedankt mijn msnetje nou ik hoop dat ik hier ook lot genoten leer kennen en dat we met zijn alle er iets leuks van kunnen maken ,ook met ons problemen liefs snoepy …
hallo poepsie hoe is het met jou meis ,ben jij ook al aan het zoeken ,want ik begrijp ook niet dat pb zomaar ineens weg is ik was er wel van geschrokken want je kende elkaar ook al was er wel eens iets niet goed ,maar ik mis het ,maar misschien kunnen we hier elkaar steunen en elkaar helpen want dat is toch het belangrijkste nou meis tot horens groetjes van snoepy ..
hallo poepsie wel toevallig he ,zeg ik zocht meer iets wat op pb stond want daaar ging het meer over angst en depie als jij soms iets ziet voor mij ,wil jij dan een seintje geven ?bedankt het is wel jammer dat pb weg is want je kende elkaar toch wel een beetje ,en ik mis de mensen die er waren zoals just me thea ellis andrea enz ,nou ik hoop dat het hier ook goed gaat ,nou meis de groetjes van mij snoepy .
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?