hoi allen
Heb een raar probleem, en weet er totaal geen raad mee. Ik word er onzeker door jawel een pain in the ass als ik het even zo mag mag zeggen. Ik weet niet
waarom ik het heb of hoe ik het krijg, het komt gewoon uit het niets. Vind het nogal frustrerend, kost zoveel energie ik kan nergens anders meer aan denken dan. En als ik het krijg en ik zit met wat gasten voetbal te kijken gewoon een
relaxt avondje krijg ik het idee dat iedereen het door heeft. Voel me eigenlijk een homo dan en kan die gedachtes ook niet uit zetten. En daar baal ik zo van, wil eigenlijk niemand aankijken omdat er alleen maar onzekerheid in mijn ogen zit. En daarmee juist het idee geef dat ik homo ben. Ik raak totaal niet opgewonden
Van mannen. Wel van vrouwen dus volgens mij ben ik gewoon hetro.
Heb zelfs goed contact met een meisje die ik erg leuk vind. Maar elke dag komt dat gevoel weer tevoorschijn en word er echt gek van! Ga mezelf minder serieus nemen en maak geen gevatte opmerkingen meer. Wat is dat toch, ben eigenlijk altijd bang dat het weer opkomt zetten en ook dat het me van dingen gaat weerhouden. Ben er eigenlijk niet mezelf onder.
Dus wat te doen! Dit gaat echt niet langer zo!