Pain in the ..

• Chris

hoi allen

Heb een raar probleem, en weet er totaal geen raad mee. Ik word er onzeker door jawel een pain in the ass als ik het even zo mag mag zeggen. Ik weet niet

waarom ik het heb of hoe ik het krijg, het komt gewoon uit het niets. Vind het nogal frustrerend, kost zoveel energie ik kan nergens anders meer aan denken dan. En als ik het krijg en ik zit met wat gasten voetbal te kijken gewoon een

relaxt avondje krijg ik het idee dat iedereen het door heeft. Voel me eigenlijk een homo dan en kan die gedachtes ook niet uit zetten. En daar baal ik zo van, wil eigenlijk niemand aankijken omdat er alleen maar onzekerheid in mijn ogen zit. En daarmee juist het idee geef dat ik homo ben. Ik raak totaal niet opgewonden

Van mannen. Wel van vrouwen dus volgens mij ben ik gewoon hetro.

Heb zelfs goed contact met een meisje die ik erg leuk vind. Maar elke dag komt dat gevoel weer tevoorschijn en word er echt gek van! Ga mezelf minder serieus nemen en maak geen gevatte opmerkingen meer. Wat is dat toch, ben eigenlijk altijd bang dat het weer opkomt zetten en ook dat het me van dingen gaat weerhouden. Ben er eigenlijk niet mezelf onder.

Dus wat te doen! Dit gaat echt niet langer zo!

• Collie

als je met pain in the ass echt letterlijk pijn in je anus bedoelt, zou je zomaar ook last kunnen hebben van anuskramp, idd een zéér pijnlijke aandoening die door de meeste patiënten die er last van hebben als behoorlijk genant ervaren wordt, simpelweg vanwege de plek waar het plaatsvindt.

Deze aandoening heeft verder niks te maken met homosexuele handelingen of de behoefte daar aan…

Helaas bestaat er totaal geen inzicht in wat de oorzaak daar van kan zijn, of hoe je het kan voorkomen of oplossen, meestal is rustig blijven ademhalen en wachten tot het vanzelf overgaat, de enige oplossing, hoewel het wel kan helpen als je met je achterste op een stevige tennisbal gaat zitten zodat je wat tegendruk op je verkrampte anus krijgt…

• Saskia

Hoe oud ben je ?

• azalaia

Wat Collie al schreef: het kunnen de spieren rondom je anus zijn die verkrampen.

Nu dit onderwerp toch al bezig is: je zou ook inwendige aambeien kunnen hebben die regelmatig aan het uitzetten zijn en weer inkrimpen en als het een keer teveel uitzet, dan springt die ader naar buiten en kun je die goed voelen.

Vooral vrouwen na een bevalling krijgen in meer of mindere mate last van aambeien.

Wat je zou kunnen doen is hiermee naar de huisarts gaan, je probleem uitleggen en een zalf vragen met een spierverslappend middel om je zowel in en uit hiermee in te smeren om te zien of dit de pijn kan verlichten.

Dan kom je er vanzelf wel achter waar het vandaan komt.

Maak je verder niet druk hierover, want veel mensen hebben daar wel iets zitten waar ze niet snel over zullen praten uit een bepaalde gêne.

azalaia

• Martin

Ik ben een ervaringsdeskundige wat betreft homoseksualiteit.

Als je je niet aangetrokken voelt tot het mannelijk geslacht dan ben je geen homo.

• azalaia

Hé Martin…:)

azalaia

• Maria

Ik denk dat Chris de hele boel op zit te naaien.

Hij laat ook niks meer van zich horen. We zij nu een week verder.

Zou hij dan toch naar zijn huisarts zijn gegaan, waar hij eerstens zijn probleem uit moet leggen?

Mariakat

• Chris

haha nee hoor Maria ;)

Voelde me een beetje beschaamd omdat Saskia naar mijn leeftijd vroeg, 21 by the way.

Dankzij jullie ga ik erop een andere manier mee om, misschien wel een goed idee

om langs de huisarts tegaan voor mijn schaam probleem. Damn dat kan echt in je weg zitten..

Maar bedankt voor je uitleg Collie

• mariakat

Verstandig Chris.

Waarom je schamen voor je leeftijd?

Maar heb je dan ook een gevoel van schaamte voor je huisarts?

Zet je daar nou maar heel snel overheen (als je kunt) en maak maar een afspraak.

Schrijf je nog hoe het afloopt?

Maria