Hoi Edwin en ook nog Daisy
ja, zou goed kunnen, maar toch vind ik het vreemd, want al de vrouwen dan ? Die ‘leven’ van praten ;-)) Moet toch volk genoeg zijn met animo. Hmmm.
Maar goed, wie weet of er nog wat voorbij komt. Naar het westen reizen hiervoor…moet het wel erg de moeite zijn.
Ja, ik zou best een rondje willen uitwisselen met jou en wat mij betreft ook met Daisy. Maken we onze eigen praatgroep ;-) Maar normaalgesproken zit er ook een ‘deskundige’ bij..? Kan erg goed zijn, maar helaas zijn we zelf ervaringsdeskundigen.. zucht…
Maar goed, elke dag is er één en er blijkt ook een wereld te winnen. Dit is mijn 2e wake up call en ondanks de enorme pijn vindt ik ook enorm veel in mezelf waar ik alleen maar van gedroomd had. Ik had het echter liever met z'n 2-en meegemaakt.
Ik ga in iedergeval door met mijn stappen want die voelen meer dan goed. Rare toestand, hoor, zo dubbel… En we hebben kinderen, dat maakt het het meest pijnlijk voor me.
Ik heb geen ervaring met een openbaar forum. Dus ik hou het hier maar even bij en mail je inderdaad maar binnenkort. Daisy laat jij ook maar wat horen, als je wil.
vriendelijke groet, Barbara