hoi allemaal,
ik ben sinds 5 maanden uit elkaar met mijn ex man,dit was mijn eigen keus want er was te veel strijd,ruzie en onrust in huis.
hij werd snel boos vond maar weinig leuk.
we waren 11 jaar samen en we hebben 2 kinderen,ooit was hij mijn grote liefde ,maar er is te veel gebeurd ik ben te veel gekwetst.
ik merk dat het thuis nu veel rustiger is,het is heerlijk zo met zijn drietjes ook voel ik mij soms wel alleen.
heb wel een moeilijke periode achter de rug,ook wilde ik zelf scheidde,heb veel gepraat met vrienden,maar ik merk dat er bij mij toch nog een soort van jaloezie zit bij het idee dat hij ooit een ander heeft en daar sex mee heeft,vraag me af waarom dat is,omdat ik niet meer met hem verder wil,wilde ook al heel lang geen sex meer met hem,ja deed het soms omdat hij dan vrolijker werd.
ik denk dat het is omdat ik mij nu soms alleen voel en hij de enige is die ik goed ken en dat hij dadelijk tegen een andere vrouw heel aardig gaat doen,dat hij ervan heeft geleerd heeft(hij is nu ook in therapie,wat hij eerst nooit wilde)dat is dan heel fijn,maar ook wel weer pijnlijk.
heeft iemand hier een antwoord op,of hoe ik hier mee omkan gaan,ik hoor het graag,groetjes martina.