Psycholoog/maatschappelijk werker in sector justitie gezocht

• Renske Diks

Hallo allemaal,

Voor een project op school moet ik een aantal interviews afnemen met psychologen. Het leek me interessant wat meer te weten te komen over een psycholoog of maatschappelijk werker die in gevangenissen werkt of een functie als gerechtspsycholoog bekleed.

Mocht iemand zich hierin herkennen; ik zou graag wat vragen via mail of telefonisch contact willen voorleggen. Ook als iemand tips heeft om een psycholoog of maatschappelijk werker die in deze sector werkzaam is te vinden, deze zijn van harte welkom!

Alvast ontzettend bedankt.

Renske Diks

• lansdorf , letitia

Rotterdam ,maandag 4 oktober 2010

Aan het hoofd van de justitie

Rotterdan

Geacht hoofd,

Middels dit schrijven nadert mejuffrouw Lansdorf Letitia u met het verzoek , haar in aanmerking te doen komen voor een vakature in uw korps .

Zij is in het bezit van een maatschappelijkwerkers bacholors diploma behaald in 2010.

De reden van solliciteren is dat zij geinteresseerd is in de psyche van de mens en heel veel van maatschappelijkwerk houdt en hierin eidelijk kan functioneren..

Zij is verder in het bezit van Onderwijzeresse akte behaald in het jaar 1993 en zij heeft verder ook