wie weet het

• p

Ik voel me eenzaam verdrietg en verlaten. mijn man sluit me buiten ik heb het idee geen contact meer met hem te kunnen krijgen, hij gedraagt zich met veel afkeer naar mij toe, wil geen lichaamlijk contact meer Ik denk dat hij liegt en hij wil me niet meer . Ik ben bang om alleen gelaten te worden aan de andere kant denk ik dan moet het maar. wat moet ik doen. ik heb de neiging om weg te lopen Weg van alles . Ik heb niemand om mee te praten ik doe wel gezellig maar de auto lonkt. het is een afgang dat ik het niet kan oplossen. ik wil weg ver weg oneindig ver weg ik heb hoofdpjin ik ben misselijk ik heb het koud. de enige die lief voor mij is is mijn zoon en de hondjes hoewel ook ‘'’''''''''''' weggelopen is bij me. niemand die iets aan me merkt en dat komt omdat niemand in mij geintresseerd is.

• wana

..ik ben niet gemachtigd tot diagnose, dus of je mijn advies aanneemt is aan jou.

Mij klinkt het alsof je door het leven gedwongen wordt keuzes voor jezelf te maken en eerlijker te worden naar jezelf.

Je bent voor jezelf toch prettig gezelschap? Waarom wachten op je man zn initiatief?

Waarschijnlijk krijg je deze reactie juist door je afwachtende houding.

Er bestaat geen afgang volgens mij, alleen levenslessen.

Leer het voor jezelf prettig te hebben, onderzoek en onderneem activiteiten en ontdek wat je leuk vindt, waar je plezier uit haalt.Geef jezelf die schop onder je gat.

Vraag je af of jij hém nog wel wilt.

Niet alleen wat hij jou biedt als partner maar ook andersom. Een vrouw die lekker in haar vel zit, zelf weet wat ze leuk vindt en alleen kan zijn is aantrekkelijker als partner.

Denk erom dat alleen niet eenzaam hoeft te zijn.

Pak deze fase in je leven aan om te leren en verder te komen.

Je eenzaam en verdrietig voelen kan in elke situatie in je leven, ook met een fantastische partner en heel veel vrienden, rijk of arm. Het hoeft niet bedreigend te zijn of iets waar een ander jou vanaf moet helpen, leer het gevoel te onderzoeken en leer jezelf kennen zodat je zelf het beste weet wat er tegen te doen.

Sterkte in deze ‘reis’.

• p

hoi

Ik heb leuk werk ik doe p[gewekt doe gezellig zorg dat alls er leuk uitziet maar daar is hij niet gevoelig voor hij is met zichzelf bezig en met een coleega van werk die hem wel aandacht geeft ja lochisch die ziet hem 8 uur per dag

• azalaia

Je voelt je emotioneel en lichamelijk totaal in de kou staan, vandaar ook dat je het letterlijk koud hebt.

Misschien gaat jouw man wel ‘'vreemd’' maar zegt hij dit gewoon niet.

Ik zou hem dit eens ‘'recht op de man’' vragen en een eerlijk antwoord eisen.

Wat is er met je hondjes aan de hand….?

Probeer je leven op te pakken met je zoon en de hondjes en het is altijd nog beter zonder man dan met een man waarvoor je lucht bent geworden.

Ook al lijkt er aan de buitenkant van jou niks aan de hand te zijn, het vreet wel degelijk aan je.

Je hebt recht om te weten waar je aan toe bent en dan kan je in een andere vorm verder terwijl je nu in een patstelling verkeert en niet meer weet wat je denken en doen moet.

Sterkte met de confrontatie en wees zelfverzekerd.

azalaia