psychologische hulp bij onregelmatige werktijden

• E.B.S.

Hallo, ik heb een praktisch probleem waar ik slecht uit kom.Ik kan wel wat begeleiding gebruiken van een psycholoog. De laatste 2 jaar lopen een hoop zaken in mijn prive leven steeds slechter vwb betreft relatie met mijn vriendin en familie. In het verleden heb ik hulp gehad van een coach en later een aantal sessies met een psycholoog maar dat klikte niet. Nu is de situatie zo dat ik een en ander weer wil oppakken. Ik ben alleen internationaal vrachtwagenchauffeur en niet zo heel veel thuis. Ben net bij een andere werkgever aan de slag gegaan en erg blij dat ik nog werk heb in deze crisistijden. ( echt waar, de een na de ander gaat failliet in regio arnhem) Ik ben dus erg terughoudend om naar mijn baas te gaan en vrij te vragen om naar psycholoog te gaan. Komt bij dat ik nu in bloemenseizoen zit en erg lange werkweken maak. Iemand ideeen hoe dit praktisch op te lossen, misschien psychologen die santapede beschikbaar zijn?

• mirjam

Hai,

Ik ben toevallig psychosociaal therapeut en lifecoach en ik werk uitsluitend via internet. (e-mail)

Misschien is dat iets voor jou?

Ik wil hiermee geen reclame voor mezelf maken, er zijn genoeg collega's.

Maar misschien iets om over na te denken.

Je kunt me altijd vrijblijvend mailen of op mijn site kijken om te zien hoe zoiets werkt. up2ucoaching punt nl.

In ieder geval veel succes!

Mirjam