bang, grip kwijt, politie enz.

• talke

Hoi

Ik weet effe niet meer zo goed wat ik met mezelf aan moet. Ik zal eerst effe iets uitleggen over mezelf en dan vertellen waar ik momenteel mee zit en niet meer weet wat ik er mee moet doen.

Ik ben een meid van 23 heb veel mee gemaakt (pesten, lichamelijke, geestelijke mishandeling door mijn ouders, seksueel misbruik enz.) daardoor kom ik al jaren bij hulpverleners eerst maatschappelijk werk, toen jeugdzorg en nu sinds mijn 15 bij het riagg. Ook heb ik door de problemen die ik heb al een stuk of 10 opnames gehad varierend van 1 week tot 1 jaar. Maar probeer me er goed staande in te houden en probeer positief te blijven ook al lukt dat lang niet altijd en heb ik geregeld de neiging om mezelf wat aan te doen omdat ik dan geen uit weg meer zie. maar goed dat zijn gelukkig maar periodes en daar kom ik meestal vrij goed door heen.

Momenteel ben ik ook opgenomen op een psychiatrische afdeling alleen loopt het niet allemaal lekker op de afdeling. Krijg over een aantal dingen de schuld van mede patienten en de verpleging zegt dat ze er niets aan kunnen doen. Ook heb ik sinds januari de ene tegenslag naar de andere te voor duren eerst begon het dat ik te horen kreeg dat ik niet geschikt meer ben om naar school te gaan, toen een operatie die niet goed ging, psycholoog die verandere enzo nog een stuk of 7 dingen. Dit werd me afgelopen week effe allemaal te veel en ben weggelopen uit de instelling, de verpleging is me wel achterna gekomen en heeft met me gepraat.

maar dit is effe het verhaal wat er de afgelopen tijd met mij gebeurt is ik zit nu met een probleem waar ik niet zo goed mee weet om te gaan. Ik wil namelijk al heel lang eigenlijk met de politie in aanraking komen(eigenlijk helemaal niet goed) maar op de een of andere manier verlang ik daar naar. De laatste tijd kon ik daar beter mee omgaan en heb ik het naar de achter grond kunnen duwen maar sinds afgelopen week is het in alle hevigheid terug nog heviger eignelijk als het ooit geweest is. Ik droom snachts van hoe ik het zou willen en ben er de hele dag over aan het fanteseren dat is echt heel hinderlijk want ik kan me bijna niet concetreren op andere dingen. Als ik het tegen mijn ouders zeg of tegen mensen waar ik goed mee kan praten dan is het steeds oohh dat zal wel mee vallen en dat doe je toch niet. Maar ik weet zelf niet meer waar toe ik wel en niet in staat ben want ik heb afgelopen week ook iemand anders geslagen(wel met reden) maar normaal gesproken sla ik absoluut niet en ben ik er fel op tegen maar ik had mezelf gewoon niet meer in de hand op dat moment. En ik ben bang dat er ook een moment komt dat ik tegen over de politie/beveiliging me niet meer in de hand kan houden en dat het er dna niet goed voor me uit zal zien.

ik weet eerlijk gezegt niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan heeft iemand van jullie tips wat ik kan doen of tips hoe ik grip op dingen kan blijven behouden. Of andere tips waar jullie denken dat ik misschien wat mee kan want ik wil liever niet dat het echt gebeurt. wnat ik weet het zelf echt niet meer en ik ben bang vooral voor mezelf

groetjes talke

• Saskia

Op welke manier zou je met de politie in aanraking willen komen ?

Hoe ziet je verlangen eruit ?

• talke

Nou zou hen wel willen slaan en trappen, uitschelden enz. en dat ze me dan oppakken en in de boeien slaan. Eigenlijk gewoon gestraft word. Ik wil graag ervaren hoe de politie te werk gaat als ze kwaad worden en hoe het is om geboeid te worden en behandeld te worden als een misdadiger

• Saskia

Gewoon gestraft worden ?…………… Zo gewoon is dat niet.

Je kan het bij fantaseren houden of je kan het proberen. Dan weet je hoe het is en hopelijk heb je daar wat aan.