Ik weet bijna niet waar ik moet beginnen, dat is punt 1 dus de chaos.
Ik ben jong, mama en in een situatie waar ik voor mijn man en zoon moet zorgen, ik ben de broodwinnaar. Ik heb een lastig verleden, vroeg uit huis, school niet afgemaakt, drugsgebruik noem het maar op. Gewoon klassiek geval van lastig zijn. Frustratie alom, spijt, enorme kwaadheid naar mijn ouders, overemotioneel en nog meer kwaadheid, mijn buien schieten alle kanten op, meestal ben ik te druk, overdruk gewoon hyperactie en supervrolijk tot overmatig aan toe, door alles afgelopen jaren geen vaste vriendschappen op kunnen bouwen, nu de situatie redelijk is komt alles op me af, ik voel me egoistisch, alleen, wil alle aandacht alleen maar van mijn partner en als ik eerlijk naar mezelf kijk ben ik alleen maar met mijn man bezig. Mijn zoontje komt zeg maar daarna pas terwijl dat als moeder toch niet moet kunnen, ik voel me daar schuldig over. Geobsedeerd haast wel. Ik wil hem alleen hem en sex, huilbuien, aan een stuk doorpraten, ik probeer mezelf te leren kennen, maar durf niet meer. Bang om alleen te zijn, vreselijk vind ik het zelfs al ben ik alleen met mijn zoontje, ik ben gewoon de weg kwijt ook al weet ik dat er toekomst is en dat ik er aan moet werken maar het komt op mij aan hoe je het ook went of keert, veeel te veel verdriet, mijn ouders hebben me laten vallen keer op keer. Heb het alleen moeten doen, frustratie het waarom-ik gevoel, ik kan dit met niemand delen en wil niet naar een huisarts of met een professional praten. ik wil wel praten maar niet met een professional want ik ben niet gek al twijfel ik wel. Ik heb nog zoveel te vertellen en uit te leggen maar weet niet aan wie, ik moet aan mezelf werken en mezelf onder controle houden het keer op keer denken en toch niet doen, snap gewoon niet hoe ik het even anders kan doen.
laat ik gewoon vragen of er hier iemand is met wie ik kan praten of chatten zodat ik even stoom af kan blazen en iemand anders zijn mening of wijze raad kan geven.