Hoi mensen,
Ik kom er niet meer uit, ik weet ECHT niet wat ik wil.
Ik ben nu 26 jaar en heb de opleiding secretaresse gedaan, ben heel vaak van baan verandert, daarna heb ik nog een opleiding management assistent gedaan, maar het past niet bij me, heb social work overwogen.. heb creatieve therapie overwogen, maar ik weet het allemaal niet en ik twijfel ook heel erg.
Ben wel creatief en vind het super leuk om te schilderen, maar ook vind ik dat niet leuk genoeg om daar mijn vak van te maken, er is nooit echt iets in mijn leven geweest wat ik echt leuk bleef vinden, en heb dus ook niet echt hobbys, schilder heeeeel af en toe .. en computer een beetje , speel een beetje gitaar..
maar nooit lang en niet vaak.
Wat is mijn probleem? … Ik wil eigenlijk van alles een beetje en veel afwisseling, maar dat is lastig.
Iets wat ik zeker weet is dat ik niet meer op kantoor wil werken, ik kan niet goed met de mensen op een kantoor overweg en dat ligt niet aa 1 of 2 bedrijven maar gewoon echt al veel kantoorbanen gehad, de mensen zijn heel anders dan ik ben!
Ik zie mezelf niet met kinderen werken, ik raak snel overspannen als ik me voor een langere tijd helemaal geef, het bedrijf waar ik nu momenteel werk vergt heel veel energy van me. Ik zie mezelf ook niet als verpleegster werken. En niet als postbode of in een winkel ofzo.
In een leuke winkel heb ik ooit gewerkt 2 maanden en toen was ik het ook alweer beu ik ben er op uitgekeken geraakt.
Het is voor mij dus heel moeilijk om iets te vinden wat ik ECHT leuk vind .. en dan ben ik al bezig vanaf dat je moet gaan kiezen wat je wil studeren…
laten we zeggen zon 10 jaar. Mensen praten erover met me en vragen dan maar wat vind je echt leuk dan om te doen?
En ik begrijp het ook niet wat er is zoveel ?!.. maar niet echt iets wat ik echt interessant vind, of ik ben er nog niet achter maar het duurt me wel lang
Heb ook beroepskeuzetesten gedaan maar dat schoot ook niet op.
mijn vraag aan jullie is….
Weet iemand misschien iets wat ik hieraan kan doen.. een suggestie ik verwacht geen oplossingen.
misschien een advies.
alvast bedankt