Mijn relatie zit helemaal vast, Ik wil niet bij hem weg maar kan ook niet meer verder met hem. in de relatietherapie kwam eruit dat we beide te gekwetst zijn om van elkaar te houden. Mijn therapeut zei dat ik mijn boosheid los moet laten, maar er is zoveel gebeurd, ik ben er nog erg verdrietig over, ( hij is niet vreemd gegaan) ik kon nl niet de steun en liefde krijgen bij de 2 zwangerschappen en bevallingen die ik gehoopt had. hij is erg succesvol op zijn werk. maar thuis is hij een stenen muur. Mijn therapeut adviseerde om bij hem weg te gaan. maar ik wil niet zomaar alles opgeven. ik heb 2 kleine kinderen van 2 en 8 mnd, Ik vind het moederschap toch al zwaar.ik doe vanwege zijn werk vrijwel alles alleen. Ik baal hier enorm van. dit was niet mijn plan/ droom. Ik voel me een zeur, en aangezien hij een prachtige carriere heb, voel ik me zeer klein. Hij vindt het ook erg jammer dat ik geen ambitie heb. Voorheen waren we toch wel maatjes. allebei even fel in ruzies, en boordevol plannen en dromen. Hoe kan ik toch weer leven blazen in een ten dode opgeschreven relatie…