MMM, ik zie mijn relatie ook niet meer zitten.
Zelf ben ik de geslaagde zakenman / met veel werkuurtjes e.d.
We hebben 3 kinderen, vrouwtjelief werkt niet, heeft ook verder geen ambities voor een carriere.
Zelf heb ik daar geen moeite mee, maar wel met het feit dat ze zooo weinig initiatief neemt. Zelf ben ik ondernemer, een doener, zei absoluut niet, laat alles over zich heen komen.
Mijn relatie is saai geworden, een sleur, en ik ben eigenlijk te moe om er nog voor te knokken.
Laatst las ik hoe je relatie een sleur wordt: heel simpel door het te laten gebeuren…. pas toen realisseerde ik mij dat ik al te lang (als enige) de moeite neem, leuke dingen te doen, om de relatie spannend te houden en sinds ik daar geen zin meer in heb gebeurd er NIETS.
Het is makkelijk om die man uit te maken voor van alles en nog wat, misschien denkt hij het juiste te doen voor zijn gezin en kinderen…. waar twee ruzie hebben ,,, hebben er twee schuld.
Alles valt of staat bij COMMUNICATIE…en VERTROUWEN… haal die weg en je relatie is ten dode opgeschreven,
Communiceren kan je leren… kijk bijvoorbeeld eens naar NLP, maar vertrouwen is lastiger.
Greetings,
Een binnenkort alleenstaande zakenman.