Weinig zin in sex.. man boos!

• Silvia

Hallo iedereen..

Wil graag weten wat jullie hiervan vinden.

Ik heb de laatste tijd minder tot weinig zin in sex met mijn partner.

Hoe dat komt? tja… als ik dat wist?

Ik gebruik medicijnen voor mijn adhd, gebruik de prikpil.. mogelijk ligt daar

een oorzaak wat mijn libido verlaagd. Ik heb meestal 1x per week sex.

Soms anderhalf tot 2 weken niet. Is dit weinig? Mijn Partner klaagt hierover en maakt

ook ontzettend veel ruzie hierover met me. Hij vind me saai, de passie is weg volgens hem.

En ik moest niet raar opkijken als hij een keer vreemd zou gaan. (waren zijn woorden).

Hij vind dat ik er niet genoeg moeite voor doe en het wel “best” vind zo.

Maar hoe kan ik moeite doen? Ik kan mezelf niet DWINGEN om zin te krijgen.

Ik sta er gewoon niet voor open.

Best vreemd voor een vrouw van 22 jaar toch…

Heb overigens wel een kleintje van 2 jaar maar werk niet…

Wat vinden jullie?

Alvast bedankt…

• Gas58

misschien zou je om te beginnen kunnen vertellen dat een ruzie-achtige sfeer in huis niet echt helpt om zin te maken of te krijgen.

De passie verandert in de meeste langdurige relaties wel, je zou doodmoe worden als je altijd zo gedreven bleef als gedurende die eerste maanden/jaren.

Daarna ben je als vrouw nu eenmaal niet meer zo snel geprikkeld, dan is een goede verstandhouding en sfeer in huis wel het minste, wat je nodig hebt om samen zin te ‘maken’, op een liefdevolle manier.

• Arjan.

Hoi Silvia,

Laat je zeker niet dwingen dan wordt het zeker niets,en als meneer meende dat die maar vreemd moet gaan flikker je hem buiten de deur !!!! op gelazerd.(Of ben je soms zijn lustobject) spijtig voor hem.

Respect loos of wel diep triest om zo met je om te gaan.Alles moet komen uit liefde en geduld… je bent nog jong alle kanzen nog meid.

Laat hem gaan als ie dat wil hij is het jou niet waard . Een goede relatie draait niet alleen om sex er is meer veel meer dan dat. hoop dat je er uit kunt komen en anders zou ik eens naar de huis arts gaan…. doen meid kies voor je zelf en niet voor die ander die je wil dwingen.nooit doen!!!!!!!!

Succes Arjan

• jan broeders

hoi Silvia

tja ik zit met het zelfde problem maar eerlijk gezegt als ik iedere 2 weeken sex kon hebben zou dat een hele verbetering zijn .Ik denk dat you hubbie het niet o slecht heeft maar hijmoet wel rekening houden met jouw gevoelens .Dat is iets wat ik heb moeten leeren .en als mij vrouw sex met mij heeft om my rustig te houden kan ik dat geen sex noemen je heb er 2 voor nodig .het grote problem is dat hij misschien sex gaat zoeken ergens anders maar dat zou niet juist zijn .

groeten jan fredericton canada JUst a old trucker

• Michel

Ik ben het met Jan Broeders eens: je man dient rekening met jou te houden.

Van liefde is echter weinig sprake zo te zien.

Achter zijn grote mond gaat een heel klein hartje schuil. Hij zou raar opkijken als jij hem ineens de deur wijst.

Dat raad ik je zeker niet aan. De kleine mag nooit de dupe worden van een scheiding. NOOIT!

Daarom adviseer ik je met geduld te werk te gaan. Als het mogelijk is, probeer 's te praten met een derde persoon of echtpaar erbij.

Dat werkt heel bevrijdend. Daar moeten jullie dan wel voor openstaan.

Dingen gebeuren nooit zomaar. Misschien heb jij niet langer zin het lustobject te zijn van manlief?

Ik verzeker je: vanuit echte liefde ontstaat een zinderend seksleven. Zorg dus dat de liefde terugkeert. De echte liefde bedoel ik dan.

Nog een tip voor jou:

Je zegt: “Ik gebruik medicijnen voor mijn adhd”

Jouw adhd, je koestert het toch niet hoop ik?

Gooi die medicijnen overboord en ga een pittige sport doen. Knap je veel meer van op. Worden je gedachten ook rustig van.

Wijsheid toegewenst.

En Gods zegen bovendien.

• azalaia

Ik zou eens een afspraak maken met je huisarts en laten uitzoeken of die anti ahdh medicijnen hier iets mee te maken zouden kunnen hebben.

En zoniet, dan zouden jullie eens naar een sexuoloog(e) kunnen gaan om uit te zoeken wanneer enwaardoor dit probleem is ontstaan.

Jullie zijn op een leeftijd dat jullie er van moeten kunnen genieten; jouw man voelt zich tekort gedaan door jou, maar hier kan jij óók niks aan doen en toch ook weer wel door hulp te zoeken alsals jullie beide de relatie willen verbeteren met elkaar.

En volgens mij bluf hij met zijn ‘vreemdgaan’' vanuit een soort machteloosheid dreigt hij hiermee en denkt hij hiermee jouw ogen te openen zodat je vaker sex met hem gaat hebben…maar zo werk het niet natuurlijk en dat weet hij ook wel.

azalaia

• bob

ik kan je man begrijpen dat hij boos wordt bij tekort aan sex.

maar het ligt ook aan hem.

hij moet het sfeer kunnen creeren dat ji ook zij ver komt dat je hormonen je tot sex dwingen.

gr bob