Weet even niet waar ik dit probleem neer moet leggen, dus begin hier.
Zo´n 13 jaar geleden kreeg ik mijn 1e vriend, ik was toen 15. In een weekend zijn we naar een concert geweest en op een gegeven moment voelde ik me zo verschrikkelijk beroerd. Ben daar ook een leerkracht tegengekomen en die is de hele avond bij me in de buurt gebleven. De maandag daarop had ik geen les van haar, maar ze heeft me opgezocht om te vragen of alles goed ging. Daar moet ik eigenlijk al vraagtekens bij zetten.
Maar in ieder geval, rest van de avond herinner ik me weinig, ben in slaap gestort en de volgende ochtend pas wakker geworden.
Ongeveer 2 jaar geleden zat ik met een vriendin een programma te kijken over GHB en ik herkende zoveel van de verhalen. Het houdt me nu nog bezig, wordt s´nacht ook wakker en ben ik staat om bij mijn “vriendje” verhaal te halen. Maarja, of er wel/niet wat is gebeurd, verander je nu niets aan.
Probleem van nu: ben 12 jaar samen met mijn man, hebben 3 kinderen en het heel gezellig samen. Alleen hoeveel moeite hij ook doet, ik kom niet klaar. Terwijl dat vriendje van 13 jaar geleden bij wijze van naar me hoeft te kijken.
Ben er eigenlijk van overtuigd dat er die avond toch wat is gebeurd, maar dat ik dat heb weggestopt ofzo.
Iemand ideen?