Geachte heer, mevrouw,
Wij zijn een groep jongvolwassenen die wonen in het Trainingscentrum voor Autistische jongeren in Zwaag. Wij hebben hier het plan opgevat om met een aantal cliënten onze eigen alternatieve Elfstedentocht op de Weissensee te gaan schaatsen in februari 2010. Echter, zoals u weet zijn de mogelijkheden voor ontspanning in de zorg in financiële zin bijna nihil. Om toch deze voorgenomen activiteit te kunnen gaan ondernemen vragen wij de hulp van bedrijven en Particulieren om ons te sponsoren. Het zou voor deze jongeren een fantastische mogelijkheid zijn om te werken aan hun zelfvertrouwen en doorzettingsvermogen door middel van deze schaatstocht. Ook het sociale aspect speelt hierbij een belangrijke rol. Daarnaast zou het voor uw bedrijf ook een stukje promotie kunnen betekenen. Wij willen namelijk ook een stukje in het Noord-Hollands Dagblad laten schrijven over deze tocht. Uiteraard zullen wij ook foto’s en films van het evenement maken die wij op internet willen plaatsen. Wellicht zou u zelf ook nog een tegenprestatie kunnen verzinnen voor ons. Ik denk dat wij in totaal een bedrag van ongeveer 3000 euro nodig zullen hebben. Daarnaast hebben wij natuurlijk ook kleding nodig om de tocht op een goede wijze te kunnen volbrengen.
Ik hoop dan ook dat u geïnteresseerd bent om dit fantastische evenement te ondersteunen.
Ik hoop op een spoedige en positieve reactie.
Mocht u vragen hebben dan kunt u mij altijd even contacten.
Met vriendelijke groeten.
R. Spekking (persoonlijk begeleider)
Ribw TC Swaegh
Tel: 088-2001030 / of 06-51030300.
Adres: Paardenweide 228
1689MN ZWAAG.