Hallo beste mensen,
Ik ben nu 25 en vraag me af wat of waarom ik zo ben..
Ik kan tot mijn grote schaamte niet ‘tegen’ mensen. Het klinkt raar maar ik heb niets met ze, het gevoel dat veel mensen mij geven beangstigt en irriteerd me, het haalt me uit mijn concentratie op het werk met name. Alleen als ik in mijn straatje mag praten en de ander vind dat ook interessant klikt het voor een tijdje daarna verwaterd het contact. Ik heb dus grote moeite met sociaal zijn en met koetjes en kalfjes gesprekken. Ik lig niet goed in groepen, heb liever 1 op 1 contact en als ik het voor het kiezen had werkte ik liever niet en bleef ik de hele dag huis want dan heb ik rust. Het leven is werkelijk zo overbelastend voor. Je kent de term hooggevoeligheid wel, wel bij mij is dit in het extreme. Niet zomaar even hooggevoelig. Het belemmert mij in alls Ik kan niet functioneren dit is altijd zo al geweest, maar ik houd mijn mond dicht. Niemand weet van mijn kwelling ik heb nog nooit iemand gehoord met hetzelfde probleem. Ik denk ook heel veel en heel snel maar ik kan me niet uitten dat voelt alsof mijn lichaam binnenste buiten wordt gekeerd. Ik ben gevangen.. in mijn eigen lichaam!!! Help wat is dit?
Groetjes Jane