Datingsites

• Sietse

Omdat ik in het dagelijks leven geen vrouw kan vinden, ben ik gaan meedoen op een datingsite.

Ik ben 41 jaar en zoek een vrouw om daarmee kinderen te krijgen.

Ik heb een eerlijk profiel gemaakt en een foto van mezelf erbij geplaatst. Ik ben iemand die ‘gemiddeld’ van uiterlijk is. Geen fotomodel.

Ik kreeg geen enkele reaktie. Op alle digitale avances die ik maakte, werd uitsluitend negatief gereageerd.

Toen heb ik boven dezelfde tekst andere foto's gezet. Dat zijn foto's van een model (30 schat ik) uit de Hema-folder.

Toen stroomde mijn emailboxje vol. Ongelofelijk! Ik hoefde niets te doen om aandacht te krijgen, en dat ben ik helemaal niet gewend.

Vraag: waarom wordt de werkelijkheid niet geaccepteerd? Waarom denken vrouwen dat je op internet andere mannen tegenkomt, dan in het dagelijks leven?

Waarom doorziet niemand dit? Waarom geloven alle vrouwen in iets dat te mooi is om waar te zijn?

Waarom accepteren mensen elkaar niet gewoon zoals ze eruitzien, zoals ze zijn met hun goede en slechte eigenschappen?

• Jan

“Ik ben 41 jaar en zoek een vrouw om daarmee kinderen te krijgen”.

Ik hoop voor nog meer dan dat… :-)

Je hebt een vervelende ervaring maar dat is niet uitsluitend te danken aan uiterlijk of leeftijd. Kijk naar boer zoekt vrouw en je ziet hoeveel vrouwen op ook oudere mannen die niet altijd type fotomodel zijn afkomen! Internet trekt een bepaald type mensen, het is soms een soort van vleeskeuring. Het is ook het gemak. Waarom verder kijken als er een lekker ding te krijgen valt?!

Ik heb mijn partner wel leren kennen via een chatbox, puur omdat ik in het “echte” leven uitsluitend op mijn uiterlijk werd beoordeeld. Ja ik zag er toen goed uit en kreeg allerlei mensen die me aantrekkelijk vonden, maar inhoudelijk was het niet mijn ding…

Ik begrijp je frustratie, maar denk dat je de realiteit van het internet onder ogen moet zien.

• nl

Ah joh lul niet oude man, ga wat doen met je leven. Je wil kinderen? vergeet het je bent te oud waarom zou je dat jezelf aandoen. Get a life!

• wana

ok, dit bewijst maar weer hierboven, alle soorten en maten zitten op internet.

Een mooie foto is uiteraard het aanklikken waard,puur visueel.

Toch denk ik dat het grotendeels ook je houding is.

Voor 41 kom je nog behoorlijk naïef over,je laatste vraag kan je ook omkeren: waarom denk jij de vrouw die je in het ware leven niet tegen komt wel op internet te vinden is?

“Ik ben 41 jaar en zoek een vrouw om daarmee kinderen te krijgen” is ook niet de subtielste binnenkomer..

Ik zou zeggen ‘wapen’ je een beetje voor de virtuele wereld en duik er gewoon in, maar ook in het leven, cursussen,uitgaan,sportclub,verenigingsleven.

Een zoekende is minder aantrekkelijk dan iemand die geniet en kansen benut, succes.

• Pieter

Nadat mijn relatie over was ben ik ook begonnen met op internet te zoeken naar een leuke partner.

De eerste maanden waren mijn ervaringen hetzelfde als die van jou. Maar als je weet hoe het spel gespeeld wordt, is het een stuk eenvoudiger.

Ik kan natuurlijk niet in je profiel kijken, maar waarschijnlijk doe je heel veel dingen fout, alleen heb je dat zelf niet door. Het kan zijn dat je niet op de juiste datingsites staat, maar waarschijnlijk doe je ook hetzelfde als bijna alle mannen en val je niet op tussen de massa.

Zeg eens eerlijk jij bent een vrouw en krijgt tussen de 100-200 reacties per dag. Niet zo gek dat je kieskeurig wordt en niet de moeite neemt om netjes en uitgebreid te reageren. Misschien is een cursus online dating iets voor jou!

Echt waar het kan echt!

• Roady

Ha Sietse,

Ik heb zelf een jaartje of wat geleden deelgenomen aan een dating-site.

Leuke foto, vlot profiel en de contacten liepen wel.

Van mezelf ontdekte ik dat ik zeer uiterlijk gericht bezig was.

Foto niet mooi genoeg = volgende.

Ik ben er op een gegeven moment maar mee gestopt. M'n huidige vriendin ben ik op een heel andere plaats

tegengekomen.

Mijn oom heeft een serieus dating-bureau ingeschakeld en is al een paar jaar happy met een vrouw (na de dood van zijn eigen vrouw). Probeer dat eens. Dat zou wel iets voor jou kunnen zijn.

Succes.

• Dating 2000 Gratis Dating !

Dating 2000 is een serieuze en VOLLEDIG GRATIS Dating site voor singels en de perfecte site als je op zoek bent naar leuke contacten een serieuze relatie, vriendschap, sportmaatje of nieuwe MSN contacten Bij Dating 2000 kom je makkelijk veilig en snel in contact met andere leuke single's Je mag volledig gratis gebruik maken van alle mogelijkheden Dus ook gratis berichten ontvangen en versturen! Je kunt ons vinden op http://www.dating2000.nl of via Google zoekterm: Dating 2000

• Roady

LOL

Als ik zoek bij Google op “@#$%&” dan vind ie helemaal niets >:D<

• isolde

Hoi Sietse; ik weet niet wat er fout gaat bij jouw actie om vrouwen te ontmoeten via datingsites. Kan aan je profiel liggen en wellicht aan de site waar je op staat. Wel wil ik hier even wat rechtzetten: er zijn datingsites waar je als het ware als vlees gekeurd wordt klopt, er zijn datingsites waar (ik ben een vrouw) je ondanks het feit dat je aangeeft in je profiel geen getrouwde of anderszins gebonden mannen zoekt toch dergelijke types op je pad krijgt door reacties.

Maarrr het is een fabeltje om te denken dat een gemiddeld uiterlijk (en wat is gemiddeld? iedereen is uniek toch!) vrouwen afstoot. Zelf ben ik een aantrekkelijke vrouw die op een datingsite heeft gestaan en daar haar partner ontmoette; geen adonis. Wel humor, stijl, prettig schrijvend enz…ik viel en val niet zozeer op uiterlijk maar op innerlijk en intelligentie bijvoorbeeld.

Enneh…er waren genoeg heren met een te mooi uiterlijk om waar te zijn of misschien wel waar…die ik links liet liggen; boeide me niet. Wat ik wel belangrijk vond was het profiel; en goede schrijfstijl, niet te hooggespannen verwachtingen e.d. Als je een vrouw zoekt om daarmee kinderen te krijgen zul je toch bij het eerste moeten beginnen! Eerst die vrouw en je kunt verwijzen naar een evt kinderwens. Verder lekker veel over jezelf vertellen; wat zijn je hobbies, wat geeft jou plezier in het leven en waar hecht jij aan…van die dingen dus.

Als je veel reacties krijgt met een hemaplaatje; sta je op de verkeerde site! Ik stond ooit op e-matching; prettig en niet direct een vleeskeuring of vluchtige contacten e.d.

Sport je graag? Ga desnoods op een site staan voor sportpartners gezocht..

Nou ja gewoon wat tips en een hart onder de riem; vrouwen vallen helemaal niet op mooie mannen; ze vallen op humor vooral, stijl, zekere mate van intelligentie en EERLIJKHEID!!!

Succes; Isolde