Ik heb 3 leuke pubers in the house…
2 van 16 en 1 van 13.
De tweeling van 16 is een jongen en een meisje .
En om deze dochter gaat het.
Het is echt een hele leuke , zelfstandige , mooie meid, die het op school leuk doet, bijbantjes heeft en ook heerlijk met vriendinnen uitgaat en andere zaken onderneemt.
Niets aan de hand zo je zeggen !
Ze heeft sinds een maand of 7 een vriendje en ik vind dat vriendje helemaal niets voor haar ( komt vaker voor lijkt mij).
het is geen beroerde jongen , helemaal niet! alleen ik vind hem helemaal niets voor haar ..
Ik snap absoluut niet wat zij in 'm ziet!
Ik geef steekjes onder water over hun relatie, soms negeer ik 'm bijna als ie bij ons is en …
en dat vind ik het ergste ik ben ( onbewust?, maar zeker onterecht ) een beetje boos op haar, om haar keuze van vriendje.
Hiermee vergal ik m'n eigen leven ( want het laat me niet meer los), maar wat nog erger is ….de relatie met m'n dochter!
Verstandelijk weet ik dat het helemaal aan mij ligt.
Verstandelijk weet ik ook dat wat ik moet laten en doen in zo'n soort situatie
gevoelsmatig kan ik me er niet toe zetten om me te gedragen als een verstandige moeder , die het beste met haar kind voor heeft.
Ik zal er zelf mee moeten dealen, maar ik zou heel graag van “kenners” wilen horen wat er met mij loos is dat ik zo vreemd reageer op mijn dochters keuze voor een vriendje…
want ik zal vast de enige moeder niet zijn die zo reageert.
Please houd me een spiegel voor , geef me tips en/of oplossingen..want dat rot gevoel moet weg
sowieswo voor me zelf , maar al helemaal voor de relatie met m'n dochter