Ben (33 jaar) reeds 4 jaar samen met mijn vriend. Al vanaf het begin vraagt hij of ik een trio zie zitten. Had eerst gezegd dat dat geen probleem is, dat ik dat wil proberen, maar het is er nog steeds niet van gekomen omdat ik het eigenlijk niet zie zitten. :-( Nu vraagt hij al een tijdje om naar een club te gaan of bij een shemale. Maar dat zie ik uiteraard ook nie zitten. Kan mij daar niet in vinden, kan dat niet plaatsen en denk niet dat ik iemand anders zou kunnen aanraken, laat staan er iets intiems mee doen. :-( Dus omdat ik dit allemaal niet zie zitten, zegt hij dat we niet bij mekaar passen, dat we beter uit mekaar gaan. Komaan seg, voor de rest is alles ok, is dat nu zo belangrijk?? Bestaat er trouwens 1 vrouw die dat wel ziet zitten en die ook het huishouden nog eens goed doet? Dat kan toch niet in 1 vrouw zitten? Heb geen zin om weer alleen te zijn, wil hem niet kwijt voor deze redenen. Door het constante gezaag hierover en de ruzies, is mijn libido enorm gezakt, libido is eigenlijk weg. Of heeft dit een andere reden? Door mijn pil? Wat moet ik nu doen, meegaan tegen mijn gedacht?