Depressief?

• Max

Hallo Cindy,

Even kort want ik zit op mijn werk.

Ik val in herhaling als ik zeg dat je hier iets aan kunt doen. het begint met hulp vragen. De eerste stap zetten, daarna wijst het zich wel verder.

Van de ene kant erken je het patroon dat je jezelf wegcijfert en dat je daarmee moet stoppen, van de andere kant blijf je wel besluiten nemen vanuit dit patroon.

Zo krijg je het probleem niet opgelost, want vanuit je patroon zoek je geen hulp en blijft het dus zoals het is.

Ik voel in je bericht dat je vindt dat een aantal anderen onvoldoende voor je doen, terwijl je dat misschien wel zou mogen verwachten. (Maar ook dat zal zijn geschiedenis hebben.)

Vraag: Wat doe jij voor jezelf?

Ik vang je later weer.

Max

• Cindy

Max, ik zei toch al dat ik tegenstrijdig ben.. Ik weet als geen ander hoe dat bij anderen moet overkomen. Ik leef er dagelijks in.

Voor mezelf doe ik weinig. Ik ben altijd voor anderen bezig, misschien ook wel als een uitvlucht hoor. Zodat ik niet met mezelf bezig hoef te zijn.

Ik kan prima adviezen aan anderen geven, maar naar mezelf luisteren doe ik niet.

Ik weet dat ik de stap moet zetten, en dankzij jou heb ik dat vandaag ook gedaan. Ik heb een afspraak bij mijn huisarts om hierover te praten.

• Max

Hoi Cindy,

Super!!! Goed gedaan.

Wel dan ook gaan nu?

Ik weet dat veranderen erg moeilijk is. Maar de kop is er nu vanaf.

Ik wens je veel succes.

Als er nog iets is verder, je weet waar je mij kunt vinden.

Groetjes Max

• @Max

Oh ja, Cindy,

Als je wilt mag je mij laten weten hoe dat is afgelopen (Huisarts).

Max

• Cindy

Max,

Ik ga zeker! Ik weet dat dit de enige manier is om de stap der verandering te kunnen maken.

Heeeeel erg bedankt, en ik houd je zeker op de hoogte!

Cindy

• Saskia

Ik bedoelde het niet als een uitje; meer om je steun te geven bij de moeite die je hebt om naar de huisarts te gaan.

• ruane

Zoek goede vrienden, vriendinnen en een partner via een datingsite.

• Cindy

Saskia,

helaas, ik woon niet in Amsterdam, anders had je met me mee gemogen!

• Cindy

Ruane,

Ik dacht dat ik goede vrienden had, maar die geven ook niet thuis

Enne, een partner zoeken via een datingsite….ook al geprobeerd, geen succes kan ik je vertellen…