Uitslag neuropsychologisch onderzoek en nu.....??

• Tessy

Saskia, dank je wel voor je reactie.

Mijn man kan er helemaal niets aan doen dat hij is zoals hij is. Hij laat echter ook niet wat de zaak verergerd.

Ik ben in het proces te accepteren wat ik niet kan veranderen, hier heb ik steun gezocht om de moed op te brengen te veranderen wat ik wel kan en

door deze prik ben ik aan het begrijpen wat het verschil is tussen deze twee.

Wat de scheiding betreft….ik dreig niet…ik doe wat goed is voor mij….

TESSY

• R0ady

Beste medemens,

Waarom zou je alles alleen doen?

Waarom toch alleen die kar trekken?

Waarom toch het gevoel hebben dat je er helemaal alleen voor staat?

Wie klopt, Hij zal opendoen.

Wie vraagt, hem zal gegeven worden.

Wie schuilt bij de Allerhoogste zal niet wankelen.

Zoek toch je redding bij de enige God en Heere. Laat je man niet in de steek, je hebt toch je ja-woord gegeven?

Zul je trouw blijven tot de dood je scheidt, toen was je antwoord toch ja?

God wil je overladen met Liefde, echte warme onvoorwaardelijke liefde. En dat is wat je nodig hebt. Als een Vader is Hij voor je, als je het ontdekt.

Sinds ik mijn hart aan Jezus gegeven heb, kom ik niets meer tekort. Ik had grote, ernstige problemen. Nu heb ik deze niet meer.

God is getrouw gebleken. En ik blijf Hem elke dag dankbaar voor Zijn nimmer eindigende liefde.

• Tessy

Beste R0ady,

Hartelijk dank voor je reactie.

Ik ben heel blij voor jou dat je je hart aan Jezus hebt gegeven en dat je sindsdien geen problemen meer hebt.

Jezus is vanaf mijn geboorte in mijn leven en de God waar ik in geloof, verlangt/verwacht niet dat ik mij willoos neerleg bij de uitdagingen die hij op mijn pad legt.

Ken je het verhaal van de man die bij de overstroming op het dak van zijn huis zat te wachten tot God hem zou redden?

Er kwam een bootje voorbij varen toen het water tot zijn zolder reikte en de inzittenden vroegen aan de man of hij mee kwam….'Nee', zei hij "God gaat mij redden.

Er kwam nog een boot langs en weer sloeg de man het aanbod om mee te gaan af.

Het water kwam nu tot aan het dak. Er kwam een helicopter en de piloot kreeg op zijn dringende vraag ook nee.

De man verdronk en toen hij bij de hemelpoort aan God vroeg waarom hij hem niet gered had, antwoordde de Heer…Ik heb je tot drie maal toe hulp gezonden en die heb je niet aanvaard.

Ik aanvaard de hulp die mij aangereikt word wel!!!

TESSY

• R0ady

Fijn dat jij Zijn liefde ook kent Tessy,

Het verhaal ken ik zeker. Het is keihard werken, dat weet ik zelf heus wel.

Maar wat God samen bindt, verbreekt een mens niet. Dat bedoelde ik te zeggen.

Ik wens jou heel veel zegen, kracht en wijsheid toe, om de juiste beslissingen te nemen.

• R0ady

PS:

Je hoort mij niet zeggen dat ik geen problemen meer heb, sinds ik de liefde van God mag kennen.

De problemen die ik tegenkom, komen wel in een heel ander licht te staan en worden draaglijker.