cliënten gezocht

• Annemarie de Jong

Mijn naam is Annemarie de Jong en voor mijn opleiding tot psychodynamisch therapeut ben ik op zoek naar cliënten.

In 2001 ben ik afgestudeerd als maatschappelijk werker en in 2007 heb ik mijn diploma als Lifecoach behaald.

Sinds 2001 ben ik werkzaam binnen de hulpverlening.

Iedereen heeft wel eens te maken met gevoelens van angst, pijn, woede en verdriet. Deze gevoelens zijn normaal en horen bij het leven.

Soms blijven deze gevoelens echter aanhouden en gaan ze steeds meer je dagelijks leven beïnvloeden

Als lifecoach en psychodynamisch therapeut (i.o) kan ik je ondersteunen in het proces waarin je zit, bijvoorbeeld wanneer:

- je vastzit in patronen die je als belemmerend ervaart

- je gevoelens ervaart van onrust, onzekerheid, leegte, somberheid of eenzaamheid

- je op het gebied van relaties en werk problemen ervaart

- je meer zelfvertrouwen wilt

- je meer in contact wilt zijn met je gevoelens

- je andere vragen of problemen hebt waarbij je graag een stukje ondersteuning wilt.

Als psychodynamisch therapeut (i.o) maak ik gebruik van verschillende soorten technieken, waaronder NLP, RET, visualisaties, ontspanningsoefeningen, hypnotherapeutische technieken en deelpersoonlijkheden.

Voor het gebruik van deze technieken stem ik me af op jouw persoonlijke behoefte en het proces waarin je zit.

Mocht je vragen hebben of meer informatie willen, mail of bel me (06-45262821) of kijk op www.annemariedejong.nl

De eerste vier gesprekken (waaronder het intake-gesprek) zijn gratis.

Ik ben werkzaam in Deventer, zowel overdag als 's avonds is mogelijk.

• hankypanky

..ik lees vaker van dit soort berichten. dus dan kan het bijna niet anders zijn, dat er teveel aanbod is van hulpverleners…